محمد ارمیامحمد ارمیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

ارمیای پاییزی من

مامانی بد!

1391/5/31 18:29
نویسنده : مامان فاطمه
378 بازدید
اشتراک گذاری

ن : mamany ت : 25 / 1 / 1391 ز : 11:50 PM | +

سلااااام گل پسر

خوشگل من دوباره این دو سه روزی خیلی بی تابی میکنی من هم میزارم به حساب دندونی که معلوم نیست کی میخواد بیاد و تنها نشونش اب دهان زیاد و اینکه دوست داری همه چی رو ببری تو دهانت است به احتمال زیاد هم همینه چون مشکل دیگه ای نداری اینقدر اذیت میشی و کلافه که من هم کم میارم و نمیتونم خودمو کنترل کنم وناخواسته و یا میشه گفت عکس العمل غیر قابل کنترل سرت داد میزنم و امروز وقتی هیچ جوری کوتاه نمی اومدی پشت دستت رو زدم ببخشید عزیزم باور کن خیلی سخته این همه فشار چون هیچ کس دیگه ای هم نمیتونه تو اون مواقع کمکم کنه حتی بابایی چون زود از دست گریه های بی امانت خسته میشه و من میمونم درمانده و گریه های تو !نمیخوام خودمو توجیه کنم من حق ندارم خستگیمو رو تو خالی کنم ولی باور کن تا جایی که میتونم سعی مو میکنم ولی بعضی موقع ها نمیشه و سودی هم نداره جز اینکه نه تو اروم میشی و نه من کمی از عصبانیتم فروکش میکنه

وقتی پاک و معصوم خوابیده ای با تمام وجود حس میکنم چه قدر برام عزیزی و چقدر دوستت دارم ولی چه راحت ناراحتت میکنم از خودم بدم میاد که تا این حد مامان بدی هستم دووووووووووستت دارم گلم و دوباره ببخشیدناراحت

دوستای گلم به احتمال زیاد نتمون همین روزا دوره ش تموم میشه اگه نبودم به این دلیله دوستتون دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)