محمد ارمیامحمد ارمیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

ارمیای پاییزی من

ارمیا جون و دندون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!

1391/10/7 18:39
نویسنده : مامان فاطمه
293 بازدید
اشتراک گذاری

 mamany ت : 25 / 11 / 1390 ز : 9:47 PM | +

 

niniweblog.com

ماچسلام خوشگل مامان

عزیزم مروارید سفیدت داره از صدف میاد بیرون اره اقا ارمیا داره دندون در میاره اون هم کدوم دنونش پایین سمت راست دندون نیش البته هنوز بیرون نیومده ولی شکلش کاملا مشخص شده

نمیدونم خوشحال باشم یا ناراحت راستش بیشتر ناراحتم اخه تو خیلی کوچولویی نی نی به این کوچولویی دندون میخواهد چیکار اون هم به این زودی مسلما اگه یه چند ماه دیگه بود کلی خوشحال میشدم ولی حالا زوده تو باز دوباره مجبور به درد کشیدنی...

دو سه روزه خیلی اذیت میشی و گریه میکنی ومینالی دلم برات اتیش میگیره وچند بار نزدیک بود اشکم در بیاد خودمو کنترل کردم وقتی به خاطر یه دندون فسقلی پسر نازنینم درد میکشه ودوست داره هرچی گیرش میاد بکنه تو دهانش تا یه خورده اون درد وخارش لثه التیام پیدا کنه

عزیزدلم چه زودتر چه یه خورده دیرتر بهر حال بهت تبریک میگم وامیدوارم همیشه دندونای سالمی داشته باشی تا بتونی به سیب گاز محکم وخوشگل بزنی خییییلییی دوستت دارم و

شاه ارمیا مبارکت باشهماچماچماچ

امروز ولنتاینه خوشگلم عشقم هستی امقلبقلبقلب happy valentineقلب

niniweblog.com شکلکهای جالب و متنوع آروین

niniweblog.comالبته به بابایی جون هم تبریک میگیم بابایی من وارمیا جون دوستت داریییییم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)