محمد ارمیامحمد ارمیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

ارمیای پاییزی من

بازم عکس از ارمیا

1392/3/8 14:20
نویسنده : مامان فاطمه
328 بازدید
اشتراک گذاری

ارمیای من

خیییییییییییییییلییییییییییییییییی زیاد ددری شدی .دلت میخواد همیشه باشی بیرون و بازی کنی.با یه مکافاتی میارمت خونه و اینقدر لج میکنی و گریه  و خسته هم نمیشی.عصبانی شدنت هم مثل ادم بزرگاست.اگه برخلاف میلت عمل بشه  بهم میریزی  و هرچی دم دستت باشه پرت میکنی اینور و اونور.اروم کردنت هم کار سختیه.کامیون بدبختت رو کلی میزنی زمین که یعنی من ناراحتم.

تو زمستون به خونه موندن عادت کرده بودی و مشکلی نداشتم.حت یوقتی بابامحمد شون  میومدن دنبالت نمیرفتی ولی از وقتی بهار اومده همیشه رو این موضوع مشکل داریم.هرکی بخواد بره بیرون از در خونه لج میکنی که تو هم بری.صبح بابایی میخواد بره سرکار یواشکی میره که متوجه نشی.نمیدونم چه باید بکنم فعلا هم لالا کردی.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مجله خبري بروزترين ها
8 خرداد 92 14:35
جديترين خبر هاي روز درباره نگهداري از كودك هر روز به صورت رايگان براي شما ايميل مي شود در گروه ما عضو شويد http://www.beroztarinha.com/group/
نرگس مامان باران قلنبه
13 خرداد 92 18:17
عزیز دلم حسابی ددری شده مامانی همه بچه بیرونو دوست دارن و فک میکنم مشکل همه باشه
مامان ارمیا و ایلمان
19 خرداد 92 9:22
آی گفتی. پسملهای من هم ددری شدن اساسی. بابا عینک قشنگ.
مامان آرینا مو فرفری
19 خرداد 92 16:09
بچه ها = دد خیلی بانمک شدی عزیزم.
مامان امیرناز
21 خرداد 92 19:22
سلام عزیزم خوب هوا خوبه بچه ذوست داره بره بیرون دیگه نازم
مامان گیسوجون
21 خرداد 92 23:42
سلام عزیزم ممنونم از حضورت لطف کردی گلم بهم سرزدی متاسفانه فعلاً رمزی می نویسم تا مشکلم رفع بشه
در رابطه با سوالت بگم من یه فرشته بیشتر ندارم گلم
ای جانم اصلاً باورم نشد ارمیا جونم اینهمه بزرگ و آقا شده از طرف من عسل خان رو ببوس


مرسی از محبتت گلم.
کاکل زری یا ناز پری
22 خرداد 92 12:06
ارمیای نانازی در دری خوشکللللللللللللللللل چه اسم قشنگیییییییییییییییی. خیلی خیلی خوش امدین به وب ماااااااا ممنون از دعاهای خوبتون برامون بوووووووووووووووووس


ممنونم عزززززززززززززززززیییییییییززززززززم.
حدیث
26 خرداد 92 18:21
به به ارمیا خان چه عینک بهت میاد! منم این مشکل بیرون رفتن باباش و دارم نظرت چیه که باباها همون بیرون بمونن؟ هه ههه
مریم مامان پندار
30 خرداد 92 15:04
ای جانممممممممم ناز نازی عینکشو ببین عزیزمی خاله
ارزو
28 مرداد 92 13:54
خوشگلم عمه فداش بشه عینکشو اقاپسری ناز