محمد ارمیامحمد ارمیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

ارمیای پاییزی من

دلم گرفته دوباره...

1391/10/1 11:16
نویسنده : مامان فاطمه
234 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ارمیا ی عزیزم

شیطونک مامان از بازیگوشی ها و دلبری ها و شیرین کاری هات هرچی بگم کمه ولی اینجا و الان یا این حال و روزی که دارم نمیشه. باشه تو یه پست دیگه.

خوشگلم خاله جون زهره هفت روزه که تو بیمارستان بخاطر نی نی کوچولو بستریه.شنبه رفته بودیم دکتر چکاپ که گفتن ضربان قلب نی نی منظم نیست باید بیمارستان بستری بشی.فکر نمیکردیم اینقدر طولانی بشه موندن خاله جون.اگه تو بخش بود یه چیز ولی ٤ روزه که هست تو زایشگاه.

زایشگاه یک بیمارستان دولتی ایران بدترین جای دنیاست.اگه میخوان کسی رو شکنجه روحی کنن ببرن اونجا خوبه.یه جای بدی که هیچ کی نمیتونه بره مریضش رو ببینه.هیچ وسیله ای نباید همراهش باشه حتی موبایل.بیرون اصلا نمیتونه بیاد.چی بشه که روزی یکی دوبار چند دقیقه بزارن خاله جون رو ببینیم.همه ی اینها به کنار.ناله و درد کشیدن و دیدن زایمان طبیعی زائوهای دیگه که به تنهایی برای بهم ریختن اعصاب کافیه.بجز چندتا مامای نه چندان کاربلد دکتری هم برای ویزیت نمیاد.خیلی راحت بدون در نظر گرفتن اون شرایط و حال روحی بیمار فقط میگن چون بچه ی شما ٣٣ هفته است( که فردا میشه ٣٤ هفته)حتی یه روز هم تو شکم مادرش باشه براش بهتره.حرفشون درسته ولی تحمل همچین وضیعتی برای بیمار خییییییییییلیییییییییی سخته با اون همه استرس و نگرانی و تشویش و حال و روز خراب خاله جون من که فکر نمی کنم نی نی مون درست و حسابی رشد بکنه اخه خاله جون ازر بس خسته شده و حوصله ش سر رفته درست و حسابی غذا هم نمیخوره!

بند ناف دو بار دور گردن نی نی پیچیده و یه دردای کوچکی هم از نوار درد مشاهده شده که برای کنترل بیشتر خاله جون رو بردن زایشگاه.اینقدر احمقن که نمیدونن که همچین بیماری که زایمان نداره فقط تحت کنترله جاش تو زایشگاه نیست.مردم رو زندونی فرض کردن.از بدشانسی یا هرچی دیگه وقتی میخواستیم با خاله جون بیمه تکمیلی رو ردیف کنیم نشد که بشه تا همچین روز بدرد بخوره و گرفتار اون احمقای دولتی نشیم.احترام به بیمار و خانواده ش و رعایت حقوق  و دادن امکانات ابتدایی مثل حموم . استفاده از فضای ازاد براشون هیچ معنی و مفهومی نداره.

 

من . مادرجون .پدرجون و عمو نقی اصلا حال و روز خوشی نداریم و بهم ریخته ایم .وقتی خاله جون بیمارستان هست فکر میکنم خودم هستم تو زایشگاه و خیلی نگران خاله جونم که باید این شرایط بد رو تحمل کنه.

خدایا ما که توش موندیم و بلا تکلیف فقط منتظریم که چی میشه خودت درستش کن  تا خواهرم زودتر از اون زندان راحت بشه البته صحیح و سالم با نی نی ش.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

هیراد و عمه لیلاش
1 دی 91 11:50
*سلام ، امیدوارم یلدا بشما خوش گذشته باشه * من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
مامان آرینا موفرفری
6 دی 91 15:06
_________*___*___*__*_______****** __________*___*__*________**:::::::* ______________*__*_______**:::::::::* _______________*__*_____**::::::::::* ________________*__*___*::::::::::::* _________________*_*__*:::::::::::::* _____**********____##*:::::::::::* ___**:::::::::::::::::: ^^*:::***:::* __**:::::::::::::::::::^^^**::::::::::::* ___**:::::::::::::::::::::^^ ^*::::::::::::* _____**::::::::::*:::::*^^*::::::::::* __________****::::::::::::^********* ____________**::::::::::* ___________**:::::::* _______.oº º .****** ……O º * *.° º ...° ....O .......°o O ° O .................° .............. ° ............. O .............o....o°o .................O....° ............o° °O سلام عزیزم اومدم روی ماهتو ببینم دلم واست تنگ شده بود.
نگین مامان رادین
8 دی 91 1:42
__________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* *•~-.¸,.-~*........... می بوسمت عزیزم
الناز(مامان بنیا )
9 دی 91 14:39
ان شاله خوب شه خیلی نازاحت شدم خیلی سخته
ازاده مامانه هانا
21 بهمن 91 16:32
عزیززمممممممممممم خواهرت خوبه الان؟


mersi azizam az mohabatet.booooooooooooooooooos