محمد ارمیامحمد ارمیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

ارمیای پاییزی من

پسر بلا

1391/10/7 17:55
نویسنده : مامان فاطمه
284 بازدید
اشتراک گذاری

mamany ت : 20 / 8 / 1390 ز : 7:41 PM | +

گل پسر مامان قدم گذاشتن به این دنیا رو تبریک میگم الهی ١٢٠ساله شی اندازه تک تک سلول های بدنم دوستت دارم

سلام دوستای گلم ممنونم که تو این مدت به یادم بودید ونظر دادین بلاخره به هر سختی بود خوشگل مامان بدنیا اومد اخه من درد طبیعی رو ١٢ساعت کشیدم وبعد چون سر پسری اون قدر که باید پایین نیومده بود با کلی درد ونا امیدی بردنم واسه سزارین ....

niniweblog.comتا اینکه فرشته ی من ساعت ٢٢.٨دقیقه روز ١١ابان بدنیا اومد واقعا لحظه ی قشنگی بود وقتی تو اون لحظات سخت صدای گریه نفسم رو شنیدم اون شب شب خیلی خیلی سختی بود همینطور تا٣.٤روز بعدش خیلی سخت بود ولی می ارزیدniniweblog.com

پسری مامان روزا خوابه niniweblog.comشبا بیدار

خیلی هم سحرخیزه ساعت ٥ صبح بیدار میشه

 

 

niniweblog.comتو این مدت ده روزه خیلی به مادرجون وخاله جون زهره وخاله جون نرگس زحمت دادیم ازشون خیلی خیلی ممنونم

niniweblog.comامروز جشن دهمین روز تولد پسری بود

niniweblog.comپسرم خیلی بچه خوبی بود اصلا مامانیشو اذیت نکرد

از همگی ممنونیم که بهمون کمک کردن مخصوصا بابا مهدی جون که این چند روزه تنها بود

بابایی بوس بوس من وارمیا جون خیلی دوستت داریم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)