محمد ارمیامحمد ارمیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

ارمیای پاییزی من

یه دنیا نگرانی

1391/10/7 18:30
نویسنده : مامان فاطمه
291 بازدید
اشتراک گذاری
 
یه دنیا نگرانی
ن : mamany ت : 30 / 11 / 1390 ز : 2:16 PM | +

سلام عروسکم

الهی قربونت برم که هر روز ناز تر وخوردنی تر میشی البته شاید فقط به نظر خودم که مامانتم اینطور باشه ولی در کل این دو سه روزی بعد واکسنت داره رنگ و روت بهتر میشه وکمی تپلی میشی

خدارو شکر اون غول بی شاخ دم واکسن رو پشت سر گذاشتیم ولی مونده ختنه ت

عزیزم بابایی با دکترت هماهنگ کرده قرار شد یکشنبه ببریمت واسه ختنه من از همین حالا که بابایی بهم گفت وفهمیدم قضیه جدیه استرس ونگرانیم شروع شده وهمش به یکشنبه و دردی که باید تحمل کنی فکر میکنم

وقتی رو پام معصومانه خواب بودی به این فکر میکردم که اگر پسر خوبی بشی اون قدر ها هم سخت نیست ولی کو پسر خوب شما از بس تیتیش مامانی ونازنازی هستی تحمل کوچکترین درد رو نداری چه برسه به همیچین عمل وبعداز اون جیش کردن که میگن خیلی سخته بهرحال امیدوارم واز خدا میخوام همه چی خوب پیش بره وزیاد به گل پسرم سخت نگذره واذیت نشه وزودی بعد ختنه روبراه بشه وشاد وشنگول به زندگی ادامه بده امین

عزیز دلم دیگه میتونی رو پاهای کوچولوت بیاستی قوی شدی ها

وقتی شبا موقع خواب دمر میذارمت یا از جات خیلی پایین میای یا چند سانتی میری طرف جلو در کل خیلی ورجه وروجه میکنی

شکموی من دوست داری دستت رو بخوری ولی بلد نیستی میخوای هردو تا دستتو مشت کنی وبخوری وقتی همچین چیزی نمیشه کلافه میشی و گریه میکنی

الان هم دادت رفته هوا برم بگیرمت بووووس

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)