محمد ارمیامحمد ارمیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

ارمیای پاییزی من

دو ماهگی پسری

1391/10/7 18:26
نویسنده : مامان فاطمه
407 بازدید
اشتراک گذاری

mamany ت : 10 / 10 / 1390 ز : 1:02 PM | +

سلام گل پسرشکلکهای جالب آروین

خوشگلم فردا میشی دو ماهه,2ماه از اولین دیدار قشنگمون پس از اون همه انتظار کشنده وطاقت فرسا گذشت

چه لحظه ی قشنگی بود وقتی در اون لحظات سخت تو اطاق عمل صدای اهنگین زندگی بلند شد ونوید امید رو به من داد که مامانی بلاخره من اومدم غرق شادی و غرور شدم وحس ناامیدی که تمام وجودم رو پرکرده بود از تنم پر کشید وزندگی دوباره در من جریان یافت

نانازم 2ماه ساعت زندگیم با نفس گرم تو کوک میشه وهر صبح با نوای دلنشین تو به یه روز جدید سلام میگم وبه خاطر بودن باتو یه روز دیگه خدا رو شکر میگم

وجود پراز عشق تو شور و زندگی و عشق رو در من وبابایی شکوفا میکنه وما برای داشتن بهترینا برای گل پاییزی زندگیمون تلاش میکنیم وبه خاطر تو زندگی میکنیم چون تو خود زندگی عشق وامیدی....

تو این 2ماه با لبخندت از ته دل خندیدیم وشادی به خونمون اومد وبا گریه هات ودردهای کلافه کننده ت ناراحتی تو دلمون خونه کرد

عزیزم امروز اینگونه برایت دعا میکنم

خدایا پسرم بر بال ارزوهایش پرواز کند,اورا دریاب در تمامی لحظات , مبادا خسته شود بیمار شود بیفتد ویا غم ببیند.

خدایا دلش را سرشار از شادی کن انچه را به بهترین بندگانت عطا میکنی به او نیز عطا فرما

امین

عزیزم فردا روز سختی در پیش داریم که مامانی دلش میخواد ای کاش واکسن کردن اینقدر سخت نبود وتو مجبور نبودی که درد وتب رو تحمل کنی ولی چاره ای نیست برای سلامتی ت باید درد اون امپول رو بکشی و بدون مامانی همیشه کنارته وتنهات نمیذاره

پسر بلا الهی قربونت برم که دیگه بزرگ شدی

ما رو در حسرت خندیدن نمیذاری تا سر حالی واون درد لعنتی دل پیچه رو نداری میخندی ذوق میکنی واز خودت صداهای با حال در میاری انگاری که میخوای چیزی بگی وبا مامانی صحبت کنی

عاشق لباس عوض کردن واینکه لباسای زیاد رو دوست نداری و کلافه میشی وقتی لباسات رو در میارم و چند دقیقه با استین کوتاه یا زیرپوشی بهترین لحظات رو حس میکنی و کلی ذوق میکنی این اخلاقت هم به بابایی رفته مثل قیافه ت

وقتی جات رو عوض میکنم و باز میذارمت رو نگو که فقط این موقع هاست که ساکتی وکیف میکنی برای همین روزی چند بار یه ساعتی بازت میذارم..

پسری تا بابا محمد (بابای بابا مهدی) میگه پسر بابا ناز میکنی ولبت رو بر میگردونی وحالت گریه میگیری و وقتی میری بغلش اروم میشه ای کلک پارتی بازی و فامیل بازی... شکلکهای جالب آروین

عزیز دلم 5شنبه اولین سفر کوتاه رو داشتی وبا مادر جون اینا رفتیم نکا و شب کباب خوردیم وتو هم پسر خواب الویی شده بودی وکل روز رو یا خواب بودی یا چرت میزدی وقتی شب اومدیم خونه با کلی زحمت خوابوندمت تا اینکه ساعت 2شب لطف کردی به بنده و خوابیدی

الانم خوابی تا بیدار نشدی برم نهار ردیف کنم که الاناست بابایی بیاد

بووووووووس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)