محمد ارمیامحمد ارمیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

ارمیای پاییزی من

عذرخواهی

1391/8/4 18:53
نویسنده : مامان فاطمه
384 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر نازم

عزیزم یه عذرخواهی بزرگ باید ازت بکنم چون در کمال شرمنده گی باید بگم که تولد کنسل شد.خیییییییییییییلی دم میخواست اولین سالگرد باهم بودنمان را یه جشن خودمونی و خوشگل برات بگیرم.حتی تم انتخاب کردم و ریسه و کارت تولد و تشکر کلاه و این چیزارو دادم طراحی کردن ولی یه سری مسائلی پیشاومده که من مجبور شدم قید تولد رو بزنم و تا چند روز خیلی ناراحت بودم.یه جورایی سر ذوقم خورده بود ولی هیچ کاریش نمیشه کرد جز اینکه به یه تولد کوچک و بدون تم و این چیزا بسنده کنیم تا سال بعد که ایشالله به سلامتی بزرگتر هم میشی و یه جشن بگیریم.شاید بگی مامانی نقد و ول کنم نسیه رو بگیرم .شمنده نانام حق داری هرچی بگی ولی این مورد دست من نیست و من بیشتر ذوق و شوق تدارکارت جشن رو داشتم که نشد.خدا کنه این مسائل پیش اومده هم زودتر حل بشه و به خوبی وخوشی خاتمه پیدا کنه.امین

عکس کارت و بقیه چیزا که دادم طراحی کردن رو میزارم ادامه ی مطلب تا یادگاری بمونه....

کارت تشکر

 

کارت تولد

ریسه ی اسم

 

ریسه هپی

 

فلش

ولکام

پاکت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

باران قلنبه
4 آبان 91 20:57
آخهههههههههههههههههههههه چرا؟
عیبی نداره مامانی منم بخاطر برخی بعضی چیزا نمی تونم تولد بگیرم


مرسی که بهمون سر میزنید و محبت میکنین نظر میزارین.
hodeys
6 آبان 91 11:49
akhey, ekshal nadare ermya goli ishala sale dige mofasal tar :d ishala 120 sale shi pesar tala
الناز(مامان بنیا
8 آبان 91 15:01
اشکال نداره عزیزم پیش میاد دیگه سال دیگه می گیری گه بهترم هست خودشمم حس میکنه


اره حتما همین طوره.ممنون از حضور پرمهرت گلم!