محمد ارمیامحمد ارمیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

ارمیای پاییزی من

ارمیا جون و پسر خاله

1391/7/4 12:00
نویسنده : مامان فاطمه
905 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی (38 روز مونده تا تولد)

تو پست قبل اینقدر غر زدم و حرص خوردم فراموش کردم یه خبر خوش رو بهت بدم....

هوررررررررااااااااااااااااااااااااا نی نی خاله جون پسرهتشویقتشویقتشویقمیشین 2تا!

خدایا شکرت که با دادن این گل پسرا به ما دل مامان و باباجونم رو شاد کردی.اخه ما داداشی نداریم و مادرجون و پدر جون از اینکه نوه هاشون پسملن خیییییییییییییییلیییییییییییییییی خوشحالن.خداجون شکرررررررررررررررررررررررررررررررررت.

خب! نی نی کوچولوی ما 400 گرم بود.گوگولی خاله فدات شه!!!!!!!!

پریشب خاله جون و عمو نقی رفتن سونو و خاله جون به محض فهمیدن یه اس بهم دادو گفت بچم پسره من هم شاد و شنگول فوری خبر رو به مادرجون اینا دادم و بعداز شام هم خاله جون اینا با شیرینی اومدن و کاممون رو شیرین تر کردن که شما هم از شیرینی پسر خاله خوردی و کیف کردی.

خدایا نی نی کوچولوی مارو در پناه خودت صحیح و سالم نگه دار.نذار براش مشکلی پیش بیاد و نی نی به سلامتی بیاد پیشمون و هم بازی ارمیا گلی بشه.امین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

شادی
4 مهر 91 12:09
سلام دوست عزیز .اومدم تا ازتون کمک بخوام. رادین جونم تو مسابقه عکس آتلیه آسمان شرکت کرده. رای گیری شروع شده . اگر میشه یه کوچولو وقت بگذار برو به این آدرس http://ranking.studio-sky.com/Festival.aspx?fid=2 و به رادین مستعلی رای بده.باور کن خیلی وقتتو نمیگیره . پیشاپیش از لطفت ممنونم
نایسل
4 مهر 91 17:32
واسه علی توسینه اش یه غده در اومده نگرانیم البته میگن غده چربیه ححالا شانس ما دکترش شنبه میاد
مامان آرینا موفرفری
5 مهر 91 9:11
مبارک باشه انشااله نی نی صحیح و سالم بدنیا میاد.چی بشه وقتی 2 تا پسرخاله برن خونه مامان بزرگ


ای گفتی خاله جون میخوایم بترکونیم .من منتظرم پسرخاله زودتر بیاد که باهم اتیش بسوزونیم و بازی کنیم مادرجون هم مهربونه چیزی نمیگه من هر کاری دلم میخواد میکنم اینقده خوبه!راستی مامان بزرگ نه !مادرجون دوست نداره هههههه.
پرناز
5 مهر 91 19:16
سلام مرسی که جواب سوالمو دادی ممنون ایشالله گل پسراتون سالم باشن و پسر خواهرتم به سلامت به دنیا بیاد
ازاده
6 مهر 91 14:57
سلام عزيزم قدم نو رسيده تازه تو دلي مباركككككككككككككككككككككككككككك ارميا پسر خاله شدنت مبارك شادي بياره براتون انشالله