محمد ارمیامحمد ارمیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

ارمیای پاییزی من

تاتی تاتی.....قدمی به سوی فردا

1391/5/28 15:05
نویسنده : مامان فاطمه
368 بازدید
اشتراک گذاری

اول رو زانوهات میشینی و کمی استراحت میکنی یه تکیه به زانو میکنی و یاعلی وامیایستی و بعد پات رو بلند میکنی و یه قدم به جلو برمیداری البته با احتیاط و با کمی ترس و وقتی میبینی هنوز سرپایی و نیوفتادی قوت قلب میگیری و با همون احتیاط و تامل قدم دیگه تو برمیداری و باز هم میبینی سرپایی و دوباره تلاش میکنی و  ولی تلپ با باسن میای زمین ...اینطوری میشه که اولین قدم برداشتنت در ساعت 0 و35 دقیقه یکشنبه 28 مرداد91 اتفاق افتاد.بابایی شاهد این صحنه بود من پای نت بودم ولی کلی خوشحال شدم و ذوق کردم.الهی فدات شم عزیزم.امروز هم چند بار اینکار رو تکرارکردی هردفعه کلی خوشحال شدم و تشویقت کردم.قربون اون قدم های کوچولو و لرزانت بشم مبارکت باشه نانازم

امیدروام تو زندگیت به لطف خداوند قدم های محکم و استوار در جهت بهروزی و پیروزی و نیک بختی و موفقیت بگیری و من و بابایی رو کلی خوشحال کنی.

من عااااااااااااااااااشق پاهای تپلی تم.

عکسا قدیمین.هنوز عکسای جدیدت رونریختم تو کامپیوتر.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

❤مامان آزی❤
28 مرداد 91 15:12
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........
نایسل جون
28 مرداد 91 17:31
مرسی عزیزمممم
فدایییششششش بشم م مننن الهییییییییییییییییییییییییییییییی هر چی ارزو براش دارین براورده شه


خدانکنه الناز جونم.ایشالله هرچه زودتر خداوند یه نینی خوشمل هم به شما بده.
hodeys
28 مرداد 91 18:46
شه پاهای کوچمولوی خوججللی عقشمممم


خواهش میکنم خاله حدیث جون.محبت دارین شما
مامان عرشیا
30 مرداد 91 18:36
چه پاهای نازییی ادم دوست داره گازشون بگیره . قبون چشمهای خوجلت .