محمد ارمیامحمد ارمیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

ارمیای پاییزی من

سلااااااااااااااااام پسری

1391/5/29 14:22
نویسنده : مامان فاطمه
265 بازدید
اشتراک گذاری

 mamany ت : 19 / 2 / 1391 ز : 10:03 PM | +

سلام پسر نازم الهی قربونت برم که از دیشب میگی ادددددددددد ددده و طبق معمول که یه کار جدید یاد میگیری از ذوقت به طور مداوم تکرار میکنی و من کلی کیف میکنم ازهمچین اواز دلنشینی که میخونی

واااای لحظه شماری میکنم که اون موقع که بگی ماما زودتر برسه

نانازم اون دوتا دندون کوچولوی تیزت اومدن بالا و مشخص شدن چه قدر بهت میاد

عزیزدلم دوسسسسسستت داااااارم یه دنیا

خوشگل من تو قلب منی میدونستی؟

در کل الان توپ توپم و سرشار از حس مادری خییییلیییییییییییییییییی دوستت دارم

پسر نازم امروز اولین پیامی که به مناسبت روز مادر واسم اومد خیلی جالب بود کلی منو بابایی خندیدیم این بوده...

٤روز مونده به روز زن اگر میخواین در روز زن دچار افسردگی نشوید این ذکر را روزی ١٠٠بار تکرار کن "به درک که شوهرم برام کادو نمیخره"

یه نیم ساعتی رو داشتم به همه ی دوستای نینی وبلاگیم روز مادر رو پیشاپیش تبریک میگفتم طول کشید حتما تا اون روز یه پست برای تبریک این روز به مادرجون گل میزارم و باید کلی از عکسات که خیلی وقته نذاشتم رو هم بزارم پس تا بعد بیدار شدی برم بگیرمت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)