محمد ارمیامحمد ارمیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

ارمیای پاییزی من

فرشته ی پاک کوچولو

1391/10/7 18:10
نویسنده : مامان فاطمه
324 بازدید
اشتراک گذاری

 

 الان که دارم مینویسم تو خوابیدی من هم فرصت رو غنیمت شمردم و اومدم پست جدید بزارم اخه کم وقت میکنم مطلب بزارم کاملا روز و شبم پره دیگه با وجود نازنینت حوصلم سر نمیره تازه بعضی موقع اینقدر خسته میشم که دلم میخواد یکی بیاد نگه ت داره تا کمی استراحت کنم واسه همین یه روز در میون میریم خونه مادرجون اینا تا مادرجون کمکم کنه البته تا قبل از رفتنمون مادرجون چند بار تماس میگیره ومیگه این پسری کجاست دلمون براش تنگ شد وبعد ما زودی میریم خونشون

پسر مامان امروز بود حموم مثل اینکه خیلی حموم رفتن وتمیزی رو دوست داری چون مادرجون میگفت اصلا گریه نکردی و پسر خوبی بودی افرین خوشگلم umbrella

عزیزم رفتارت به چند حالت محدود میشه ١.اینکه گریه میکنی و گرسنه ت است٢.گریه میکنی و خودتو خیس کردی که معمولا خرابکاری میکنی ٣. گریه میکنی ودلت درد میکنه ٤.ذر عالم خوابی در کل به ندرت پیش میاد اروم باشی و چشای نازت گریون نباشه باز باشه اگه هم پیش بیاد صبح زود ساعت پنج تا هفت است که بابایی خوابه ونمیتونه گل پسرشو اروم ببینه مسلما بزرگتر شی بهتر میشی ماهم تا اون روز صبر میکنیم happy infant

نفسم محرم ماه شور حسینی فرا رسیده امسال تو در کنارم هستی من میخوام تو رو علی اصغر امام حسین درست کنم تا کمی اون عذابی رو که مادر علی اصغر حضرت ربابه کشیدن رو درک کنم

پیر همه بود اگرچه او كودك بود
صبرش ز غریبی پدر اندك بود
می كرد به نی اشاره می گفت رباب
ای كاش سر نیزه كمی كوچك بود
( فرا رسیدن ایام ماه محرم را تسلیت می گوییم )

دوستت دارم گلم امیدوارم زیر سایه خاندان پیامبر به سلامتی تندرستی بزرگ بشی و تو زندگیت ادم با ایمان و درستکاری باشی.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)