محمد ارمیامحمد ارمیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

ارمیای پاییزی من

تولد یه ماهگی پسر ناز

1391/10/7 18:17
نویسنده : مامان فاطمه
445 بازدید
اشتراک گذاری

ن : mamany ت : 12 / 9 / 1390 ز : 10:54 AM | +

پسر مامان تولد یه ماهگی ت مبارک

خوشگلم درست یه ماه پیش همین موقع وساعت قدم به دنیای مامانی گذاشتی و شدی همه ی هستی مامان

الان ساعت ده و نیمه ویه ماه پیش این ساعت من تو اتاق عمل بودم وشما پیش مادرجون اینا منتظر من تا بهت شیر بدم اخه مادرجون میگفت همین که از اتاق اوردنت بیرون به دنبال جو جو دستت رو میخوردی الهی قربونت برم که اینقدر بی طاقتی و تحمل گرسنگی رو نداریقلب

niniweblog.com

نانازم امروز مراسم شیرخوارگان بود من بردمت خیلی پسر خوبی بودی فقط خوابیدی نمیدونم چرا ولی تو جاهای شلوغ بهتر میخوابی وشلوغی رو بیشتر دوست داری بر عکس وقتی هستیم خونه خیلی اذیتم میکنی و بیداری ...

عزیزم امروز گذاشتیمت تو گهواره حضرت علی اصغر خیلی معصوم وپاک خواب بودی دلم ریش شد وقتی به این فکر کردم که جای حضرت ربابه باشم واقعا خیلی خیلی سخته ناناز مامان از خداوند میخوام این توانایی و شایستگی رو بهم بده بهترین و فداکار ترین مادر برات باشم مثل همه ی مادرای خوب مثل مادرجون تا اولویت تو باشی که نذارم کوچکترین ناراحتی ودرد رو احساس کنی طوری تربیتت کنم که قلب کوچک ومهربونت فقط جای خوبی ومهربونی نسبت به دیگران باشه

خدایا به من این توفیق رو بده تا پسری رو به نحو احسن بزرگ وتربیت کنم

تا در اینده شخصی باشه که به وجود نازنینش افتخار کنم وبه خود ببالم که این شاه پسر منه

طوری که دستای کوچک و ناتوان حالا توانایی گرفتن دستای منو نداره اینقدر قوی پر توان بشه تا دستای نحیف و رنجور منو تو دستاش بگیر و گرمای دستای پسرم زندگی رو در من به جریان بندازه....

niniweblog.com

عزیز دلم

حالا که یه ماهه شدی خیلی از لحاظ جسمی قوی تر ومحکم تر شدی

وقتی دمر میذارمت روی متکا سر تو بلند میکنی و خودتو عقب میکشی طوری که اگه نگیرمت یه ٢٠و٣٠ سانتی جابجا میشی

عسلم عادت کردی که سر تو بذاری رو شونه ی مامانی یا رو سینه م صدای قلبم رو بشنوی بعد بخوابی

وقتی گرسنه ت میشه تا بهت شیر بدم شصتتو میمکی

 

 

 

دوستت دارم گلم وبهترین هارو برات ارزو دارم

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)