محمد ارمیامحمد ارمیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

ارمیای پاییزی من

پسر خوب

1391/10/7 18:06
نویسنده : مامان فاطمه
257 بازدید
اشتراک گذاری

 mamany ت : 2 / 10 / 1390 ز : 10:16 AM | +

سلام هستی من

فرشته کوچولوی من الان تو بغلم خوابیدی و قلب کوچکت رو قلب منه

niniweblog.comپسر گلم امروز خوب بودی زیاد مامانی رو اذیت نکردی مرسی گلم

دیشب هم که جشن عمو هادی بود فقط خوابیدی و یه بار بیدار شدی وشیر خوردی در کل تو شلوغی و جشن ها بهتر می خوابی اخه توعروسی خاله جون زهره هم همین طور بودی

خیلی نازمیخوابی گلم هر کاری میکنم به پهلو بخوابی دوباره برمیگردی وبه پشت میخوابی

niniweblog.comوروجکم دیروز برای کنترل بردمت درمانگاه فقط تو بودی که اروم وقرار نداشتی گریه میکردی اینقدر که کلافه شدم به خاله جون زهره زنگ زدم گفتم بیاد اونجا چون خونه ش نزدیک بود زودی اومد وزنت بود ٣٩٠٠و قدت هم ٥٠وقتی بدنیا اومدی وزنت ٣٢٠٠بود ٧٠٠گرم رشد کردی گلم

niniweblog.com

niniweblog.comعزیزم امروز هوا خیلییی سرده رو کوه ها برف نشسته تو منطقه ما معمولا برف نمیباره بیشتر بارون میاد ولی امسال برف اومد هورااا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)