محمد ارمیامحمد ارمیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

ارمیای پاییزی من

ناناز مامان

1391/10/7 18:01
نویسنده : مامان فاطمه
289 بازدید
اشتراک گذاری

 : mamany ت : 2 / 10 / 1390 ز : 10:01 AM | +

 

سلام نفس مامان وای عزیزم نمیدونی چقدر دوستت دارم اصلا تحمل دوریت رو ندارم تمام زندگی من تویی

خیلی لحظه ی قشنگیه وقتی میخندی به زنم به تخته پسر خوش خندی هستی

حرکات صورتت خیلی جالبه تا چند لحظه پشت هم میخندی ولی یه هو لباتو برمیگردونی و حالت گریه میگیری وباز دوباره می خندی وبعد اخم میکنی

camper toasting marshmallow on stick over campfire animated gifنفس مامان یه خورده شکمو است تا مامانی بهت جوجو نمیده کلی کلافه میشی ودهان کوچولوت بدنبال جوجو اینور اونور میگرده

نانازم دیشب اولین بار بود که میومدی خونمون خیلی پسر خوبی بودی واصلا مامانی رو اذیت نکردی فقط چند بار بیدار شدی واسه شیر

 

مامانی نمیدونی صبح تا حالا چندبار خاله جون زهره و مادرجون تماس گرفتن که نی نی مون رو بیار ما دلمون براش تنگ شد داریم دیوونه میشیم قبل نهار هم باباجی اومد دنبالت ولی چون گرسنه ت بود گفتم هر وقت شیرشو خورد لباس میپوشم میارم پایین الان هم هستی پایین وقتی کارم تموم شد میرم میگیرمت ومیریم خونه مادرجون اینا

به بابایی گفتم که از این به بعد یه پامون باید باشه خونه عزیز شون یه پای دیگه هم خونه مادرجون خونه نمیتونیم باشیم از دست تو ازبس عزیز وتو دل برویی خوشگلم

 

عزیزم خیییییللللللیییییی دوستت دارم تمام هستی منی بوووووس

 

 

ساعات اول

این هم عکس امروزت ١١روزگیت

 

 

دوستت دارم گلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)