محمد ارمیامحمد ارمیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

ارمیای پاییزی من

بلبل خوش اواز ما

1391/5/1 23:45
نویسنده : مامان فاطمه
297 بازدید
اشتراک گذاری
بلبل خوش اواز ما
ن : mamany ت : 15 / 2 / 1391 ز : 11:29 PM | +

سلام پسر ناز مامانی

عزیزدلم پارسال همین روزا وقتی خیلی کوچولو بودی تو همین موقع ها از شب یه بلبل عاشق میزد زیر اواز و مارو مست و ملنگ میکرد از خوندنش و ما یعنی من و بابایی چه سرخوش میشدیم و چه لذتی میبردیم و یه چند وقت بود دلتنگش بودم و دلم هوای همون اواز عاشقونه رو میکرد و امشب این ستاره ی اواز پرندگان دوباره زد زیر اواز و مثل یار با محبت دلمون رو مهمون اوای دلنشینش کرد افرین به خالقت و افرین به این چهچه دل نوا!خدایا ازت ممنونم به خاطر این همه لطف و زیبای که دور وبرمه به خاطر وجود نازنین پسرم همسرم پدر ومادرم و خواهرام و به خاطر این بلبل که همچنان داره میخونه

خدایا ازت متشکرم بخاطر بارونی که دلم خواست و تو بهم ارزونی داشتی و کویر دلم سیراب شد از قطره قطره ی باریدنش هرچند ارمیا گلی بی تابی میکرد ونگذاشت یه دل سیر بیبینم ولی همین که صدای شر شر رو شیدم کافی بود قانع شدم و ارامش گرفتم خدایا خییییلییییی دوستت دارم که تو تنها معبودی هستی که به بنده ش این همه بدون منت لطف داری چاکریم خداجون خیلی با مرامی!

پسر بلا ی مامان بابایی رفته تو اتاقت خوابیده میگه میخوام با لالایی بلبل جون بخوابم وااای که چه خواب شیرینی میشه خواب با لالایی بلبل!خداجون ممنون از اینکه این بلبله دوباره امسال هم برگشت مرسی.

 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)