محمد ارمیامحمد ارمیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

ارمیای پاییزی من

رویای شیرین ببینی گل پسرم

1391/7/3 19:36
نویسنده : مامان فاطمه
287 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته ی کوچولوی من

الهی فدات شم امشب بار دومه که خودت تنهایی خوابت برد دلم نیومد چیزی ننویسم

من پشت کامپیوتر بودم وبابایی هم مشغول تماشای تلویزیون

و ارمیا جون پیش بابایی مشغول بازی با خودش و دست خوردن واین کارت هم برای بار اول بود اینکه اروم وساکت بدون اینکه رو پام باشی ویا من پیشت باشم تنهایی با خودت بازی میکردی و قوووم اووووم میکردی و همچنین تلویزیون هم نگاه میکردی

از وقتی که غلت زدن و به شکم شدن رو یاد گرفتی دوست داری اینکارو خیلی انجام بدی و وقتی به شکم میشی گریه نمیکنی و یه جورایی با دست وپا زدن خودت رو سرگرم میکنی

عزیزم من همچنان مشغول وب گردی بودم که متوجه شدم صدای قوووم و اوههههم کردنت نمیاد اومدم پیشت دیدم مثل یه فرشته ی ناز و مهربون لالا کردی

هستی من ممنونم ازت که امروز بعد از چندین روز پسر خوبی بودی و گریه و نق نزدی مرسی گلم همیشه اینجوری باش عزیزم که نه خودت اذیت شی نه من ودور و بری هامون

خوشگلم دوستت دااااااااااااارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)