محمد ارمیامحمد ارمیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

ارمیای پاییزی من

ارمیا موهاشو اصلاح میکند

1391/6/31 23:14
نویسنده : مامان فاطمه
356 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پاییزی من

ارمیا جون دیروز من و بابایی تصمیم گرفتیم موهای بلند و اجغ وجغی ت که خیلی رو نانازی ت تاثیر گذاشته بود رو کوتاه کنیم.بابایی قیچی و شونه بدست بدنبال پسری.و پسری گریزان از قیچی.بابایی هر طرف میچرخید با قیچی, تو هم بدنبالش سرتو میچرخوندی.با هزار مکافات در چند مرحله بلاخره موهاتو که داشت پیچ میخورد رو چیدیم.در حالتهای ایستاده خوابیده نشسته و بغل مامان که کلی گریه هم کردی.فقط مونده بود پس گردنت که بردمت ارایشگاه مردونه و شما مث یه مرد نشستی رو صندلی و اقاهه با ماشین شروع کرد به تمیز کردن پس گردنت ولی تو اصلا اروم و قرار نداشتی و بی تابی میکردی و من و خاله جون زهره دوتایی داشتیمت تا بلاخره اقای محترم تونست پس گردنت رو خط بندازه. از بس گریه زاری میکردی یه کوچولو پشت گردنت قرمز هم شده.

خیلی هم ناز و خوشگل شدی صورتت تپلی تر در نظر میاد.مبارکت باشه عزیزم ایشالله دامادیت!!!!!!!!!

دووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

حدیث
28 شهریور 91 20:27
هه هههه
چه با مززه
پس الان گل پسر داماد شده
کاش از این جنگ و گریز عکس هم مینداختی

من وقتی مشکات خوابه مو هاش و کوتاه می کنم


سلام عزیزم.خوابیده هم امتحان کردیم ولی وروجک فوری بیدار شد خییییییییلی حساسه!
نایسل
28 شهریور 91 22:02
مبارک باشه خوشگل خاله
عکسش رو بزار


مرسی عزیزم.چشم حتما!
مامان آرینا موفرفری
30 شهریور 91 10:39
مبارک باشه شیطون خاله.
نایسل
30 شهریور 91 23:31
مرسیی اومدی فیس بوک خوشگلممم
asal
31 شهریور 91 0:03
´´´´´´´´´´´´´´¶´¶¶´¶¶ ´´´´´´´ ´´¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶ ´´´´´´´¶¶´´´ ´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´´´´¶¶´´´´´´´´ ¶¶´´´´´´´´´´¶¶ ´´´¶¶´´´´´´´´´´´ ´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´¶¶´´´´´´´´´´´ ´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´¶´´´´´´´´´´ ´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´¶ ´¶´´´´´´´´ ´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´¶ ´¶´´´´´ ´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´ ´¶ ´¶´ ´´´´´´´´´´´¶¶´¶´´´´´´´´´´ ´¶´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´ ¶¶¶¶´´ ´´¶ ´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶ ¶´ ´¶´´´´¶ ´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶´´´´´ ¶¶¶¶¶¶´´´¶ ´´¶¶´´´´´´´¶´´´´´¶´´ ´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶ ´´´¶¶´´´´´´¶´´´´¶ ´´´´¶¶¶¶´´´´´¶ ´´´´¶´´´´´´¶´´´¶ ´´´´´¶´´´´´´´¶ ´´´´¶´´´´´´¶¶¶¶´ ´´´´´´´´¶´´¶¶ ´´´´¶¶´´´´´´´´´´´ ´´´´¶¶¶´´¶ ´´´´´¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶ ´´´´´´¶ ´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´ ´´¶¶ ´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶ ´ ´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´¶¶´¶ ´´´´´´ ´¶¶¶¶´´´´´´´´¶´¶¶ ´´´´´´´´´¶´´¶ ¶´´´´´¶´´´¶ ´´´´¶¶¶¶¶¶´¶´´´´´´´ ¶´´¶´ ´´¶¶´´´¶¶¶¶´¶´´´´´´¶´´´¶¶ ¶¶¶¶¶ ´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´¶´¶¶´´ ´´´¶¶ ´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´ ´´´´´¶ ´´´¶¶´´´´´´´´´¶´´´¶´´´´´ ´´´´´¶ ´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶ خاله جون منتظرم بهم سر بزنید.
مامان ارمیا
1 مهر 91 9:53
نازی. مبارکش باشه. الهی. پس گردنش هزار تا بوس.


مرسی خاله جون.
نایسل
1 مهر 91 11:39
وای من 5 روزه دارم میدقممم
نایسل
1 مهر 91 11:39
محمد ارمیا جان تا این لحظه ، 10 ماه و 20 روز و 1 ساعت و 26 دقیقه و 2 ثانیه تو دل مامانشه :؟؟؟
مگه نی نی داری باز


ای وای.مرسی عزیزم به نکته ی جالبی اشاره کردی ممنونم.بووووووووووووووووووووووس
رادین
4 مهر 91 4:12
سلام منم رادین محند ارمیا جونم
خیلی دلم برات تنگ شده بود
پسر پس بالاخره کچل شدی هان؟؟
تبریک میگم گل پسر ناز
انشاالله کچلی روز اول مدرسه


سلام عزیزم خوبی .چه عجب خبری از شما شد؟نمیگین دلمون برا این گل پسر تنگ میشه!هههههههه خاله جون ارمیا کچل نکرده فقط یه خورده موهاشو کوتاه کردیم.ممنون از حضورت گلم.