محمد ارمیامحمد ارمیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

ارمیای پاییزی من

ارمیا گلی در مسابقه ی رویای زیبا

1391/6/21 22:45
نویسنده : مامان فاطمه
334 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گلم

من تو مسابقه ی رویای زیبا شرکت کردم لطفا برین به ادرس زیر و به من رای بدین

 

 

 http://lavashak.niniweblog.com/post36.php

مامانی دیر اقدام کرده برا تبلیغات لطفا زودتر برین....باشه!

 

وااااااااای اصلا وقت نیست اخرین فرصت همین امروزه. از دست این مامانی!دوست جونا منتظرم ها.....

 

راستی کد من ٤٩ ست....زود باشین برین به من رای بدین خواهش میکنم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

ازاده مامانه هانا
21 شهریور 91 23:16
چقد نوشته بودیو من نخونده بودم ببخش کمبود وقته من بی معرفت نیستم ببوس شیطون بلای منو فاطمه جون
ilijoon
22 شهریور 91 23:34
قربونت برم جيگري شما هم تو مسابقه بوديد ؟؟؟؟؟؟؟ان شاالله برنده بشي چقده دير گفتيد...
امان از دست اين ماماني!!!!
اين مسابقات فقط سرگرميه ان شاالله تو مراحل زندگي ات هميشه برنده واول باشي


راستش سرگرم عروسی بودم وقت نکردم که بگم براهمین دیر شد.مهم شرکت کردن بود برد و باخت زیاد مهم نیست
ilijoon
22 شهریور 91 23:34
ShHu
23 شهریور 91 10:21
با سلام از مدلهای متنوع لباسهای بافتنی و زمستانه دیدن فرمایید. http://shhu.blogfa.com/page/babycloths
ilijoon
23 شهریور 91 10:52
ممنون دوست مهربونم كه به ما افتخار داديد وبه ايليا راي داديد خيلي شرمنده ام كرديد خيلي خوشحال شدم رايتونو ديدم وخيلي خيلي خوشحالم كه دوستهاي گل ونازنيني چون شما دارم
دوستتون دارم ارمياي نازم رو ببوسيد


خواهش میکنم عزیزم وظیفه م بود.
ilijoon
25 شهریور 91 1:26
مامان ارمیا
25 شهریور 91 11:28
سلام خاله. ای وای دیر رسیدم و نتونستم رای بدم.


مرسی عزیزموتقصیر من بود که دیر گفتم!