محمد ارمیامحمد ارمیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

ارمیای پاییزی من

ثمره ی یکسال من...

1391/7/16 12:11
نویسنده : مامان فاطمه
318 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

مامانی گفته بود که من چقدر شوتبالیست حرفه ای هستم؟هیچ کی مثل من نمیتونه شوتبال بازی کنههورا.

 امروز صبح بعد از خوردن صبحونه با عزیزجون رفتم تو حیاط و یه دست شوتبال بازی کردم خییییییییییییلی کیف داد.توپ پلاستیکیم از جلوی پام فرار میکرد و میرفت یه گوشه جا میخورد و من نمیتونستم با پا بزنمش خیلی سریع با دست میگرفتمش و مینداختم وسط حیاط و دوباره با پاهای طلایی م میوفتادم به جونش و هی میزدم تو سرش.چه میکنه این ارمیا کوچکولو.

تا دیروز عشق ماشین بازی داشتم و میخواستم مایکل شوماخر بشم ولی الان نظرم عوض شد میخوام مسی بشم.اخه فکر میکنم تو فوتبال استعداد بیشتری دارم اخه اولین کلمه ای هم که گفتم توپ است که من میگم تو...وقتی مامانی بهم میگه ارمیا توپ کو من هم دستام رو میارم بالا و میگم  تو و دنبالش میگردم.همه ی فوتبالیستا از بچگی با توپ پلاستیکی و زمین خاکی شروع کردن ولی هیش کی مث من از یه سالگی که شروع نکرده!!!!!!!!!!چشمکنظر شما چیه؟به نظرتون من شوتبالیست میشم؟

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

الناز(مامان بنیا
16 مهر 91 15:22
مبارکت باشه این ثمره زیبااااااااااا


قربونت بشم الناز جون.ممنونم.
مامان علی
16 مهر 91 22:47
این خنده هایی که طعم عسل می دهند و قلب آسمان را آب می کنند ، ای کاش همیشه در چهره هایتان باقی بمانند !
روزکودک مبارک ارمیاجونی


وااااااااااااااااای ممنونم.چه متن زیبایی بود.بووووووس.