محمد ارمیامحمد ارمیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

ارمیای پاییزی من

پسری و پستونک

1391/10/7 18:18
نویسنده : مامان فاطمه
319 بازدید
اشتراک گذاری

ن : mamany ت : 24 / 9 / 1390 ز : 3:19 PM | +

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩ سلام مامانی

گل پسری الان خوابیدی مثل یه فرشته ی مهربون ...

عزیزم میخواستم کلی از عکس های جدیدت رو بزارم ولی اینقدر سنگین بودند هرچه حجمشو کم کردم باز سنگین بود و اپلود نشد حیف ...

پسر مامان علاقه شدیدی به مکیدن داری برای همین بابایی (پدر بابا مهدی)برات پستونک خریده ولی من اصلا دوست ندارم بخوری با اینکه وقتی می خوری اروم میشی وچشای نازت رو باز میکنی ولی چه کنم که دوست ندارم به نظرم زشت میشی و اون لبای خوشگلت دیگه پیدا نیست با این حال وقتایی که خیلی بد اخلاق میشی و من خسته میشم میسپارمت به بابایی .بابایی تقلب میکنه و بهت میده وارومت میکنه تازه کلی ذوق هم میکنه که تونسته به راحتی ارومت کنه

من باید برم بابایی بردت پایین مثل اینکه لج اومدی .......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)