محمد ارمیامحمد ارمیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

ارمیای پاییزی من

بارون

1391/4/31 14:33
نویسنده : مامان فاطمه
283 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچولوی من niniweblog.com

امروز 8/8/90است وشما 39هفته و3روز داری یعنی فوقش 4روز دیگه هستی تو بغل مامانی

niniweblog.com

 

niniweblog.comعزیزدل مامان حس میکنم این روزا خیلی دلگیره اخه چند روزه هوا ابری وبارون میاد من بارون رو دوست دارم ولی از اونجایی که این همه انتظار برای تو دلتنگم کرده بارون این احساسمو تشدید میکنه

niniweblog.comالهی قربونت برم اینروزا هوا خیلی سرد شده وقتی لطف کردی وتشریف اوردی باید لباسای گرمتو بپوشی

نانازم نمیخواستم تا اومدنت پست بزارم اخه این روزا حس حالم یه جوریه ومطلبم همه شبیه هم شده وخسته کننده ولی چه کنم که نتونستم

niniweblog.com

وقتی بارون این رحمت الهی میباره نمیدونی چه قدر قشنگه هرچند تو منطقه ی ما عادیه ومعمولا این نعمت رو همیشه داریم اگه چندوقت نیاد کلی دلمون براش تنگ میشه

niniweblog.com

 

نانازم من همچنان منتظر لحظه ی دیدارم تورو خدا توهم یه همتی بکن تا زودی بیای پیشم جات خیلی تنگ شده دوست ندارم اذیت بشیniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)