محمد ارمیامحمد ارمیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

ارمیای پاییزی من

i miss you my dear

1391/4/31 14:33
نویسنده : مامان فاطمه
294 بازدید
اشتراک گذاری

ن : mamany ت : 6 / 8 / 1390 ز : 10:59 AM | +

سلام گل پسری

خوشگلکم مامانی زیاد حالش این روزا روبراه نیستOrkut Scraps - Angelsاخه دلم برای نانازم اندازه سوراخ جوراب مورچه شده دلم میخواد الان تو بغلم بودی ودستای کوچیکت تو دستم بود و کلی از کنار هم بودنمون لذت میبردیمmiss you smiley, animated miss u smiley face for orkut, myspace, facebook

ای کاش دقیقا میدونستم کی قدم رنجه میکنی و پا تو قلب من میذاری دیگه اینقدر انتظار نمیکشیدم و فکرو خیال نمیکردم تنها دغدغه فکری من شده بدنیا اومدنتcrying smileys for orkut, myspace, facebookعزیزدلم بیا زودتر همین امشب بیا وخیال مامانی رو راحت کن ودل مامانی رو شاد

کاکل زری چند روز پیش جهیزیه خاله جون زهره رو بردیم خونش خیلی خوشگل شده

حالا فقط همه منتظر شما هستن وبعدش هم انشالله عروسی!!!Orkut Scraps - Happy Birthdayسیسمونی گوگول مامانی رو هم اوردیم ولی چون هنوز کمدت حاضر نشده اتاقت رو نچیدم

عزیزم هر روز وقتی دلم هواتو میکنه میرم لباسای کوچولوت رو کلی بوسه بارون میکنم از ته دل از خدا میخوام این وقت زایمان زودی بیاد ومن نازدونه ام رو ببینم

عزیزم به لطف این وبلاگت مامانی کلی سرگرم شده وکلی دوست پیدا کرده از حالا غصه م گرفته که این ده روزی که ما خونه مادرجونیم چه طور به نی نی وبلاگ سر بزنم عکسای نازت رو بذارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)