محمد ارمیامحمد ارمیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

ارمیای پاییزی من

حال و احوال اینروزای ارمیا گلی

1391/5/23 17:50
نویسنده : مامان فاطمه
239 بازدید
اشتراک گذاری

mamany ت : 19 / 3 / 1391 ز : 11:47 AM | +

سلام ارمیای من

هی پسر

چی بگم از کارات که دلم خونه ازت بچه!

ههههههههههه شوخی کردم ولی یه خورده از دستت ناراحتم اخه پسر خوب چرا جوجو نمیخوری و میخوای من دق بدی؟از هفته ی قبل فاصله ی شیر خوردنت زیاد شد و کم کم به فقط شب خوردن رسید تا دیشب که فقط یه بار خوردی و امروز که اصلا لب نزدی.نمیدونم دیگه طعمشو دوست نداری یا تلخ شده یا چیز دیگه بهرحال که نمیخوری و این موضوع رو اعصابم ویلی ویلی میخوره.

از دیشب غذا هم به سختی خوردی با هزار دوز و کلک بهت غذا دادم که رفتم شیر خشک خریدم که خدا رو شکر تا حالا خوب خوردی.

با مادر جون اینا غروب رفتیم سر خاک,هرکس تو دید گفت چقدر ضعیفه مریضه؟من هم کلی توضیح میدادم که نه پسرم چثه ش همینه و لاک پشتی وزن میگیره مامانی دیگران اینجوری میگن دپرس میشم خدا کنه شیر خشک روت تاثیر داشته باشه و کمی جون بگیری

عزیزدلم

حالا یه خبر خوش ازت بگم که نانازم از چند روز پیش تلاشتو برای سینه خیز رفتن بیشتر کردی و امروز کمی بهتر از قبل تونستی سینه خیز بری هوراااااااااااااااااااااااااااا افرین هرچند از وقتی که بتونی بری کارای من بیشتر میشه و هیچ جای خونه از دستت در امان نخواهد بود ولی فدای سر پسری!

و حالا یه خبر خوش دیگه

قلب من

من دارم خاله میشم اخ جون!!!!!!!!!!!!!!!!

اره نفسم تو داری پسر یا دختر خاله میگیری و قراره 2 تا بشین .ایشالله این 9 ماهی برای خاله جون زهره به خوبی و خوشی بگذره و نی نی مون به سلامتی تندرستی بیاد پیشمون

میخوام از سحر خیزی و نخوابیدنات هم بگم ولی خسته شدی و داری نق نق میکنی برم بگیرمت وبعدا عکسات رو هم میزارم

 

بعد.ن.خب عزیزم میخواستم از بد خوابی و لج کردنت بگم اگه شب ساعت 10.5و11 بخوابی صبح ساعت 6 باکلی گریه و جیغ های گوش خراش بیدار میشی هم منو وهم بابایی رو با این کارت عصبانی میکنی اخه هم دلت میخواد بخوابی و هم نمیتونی و کلافه ای یه جیغی میکشی که نگو!هیچی تا ساعت 8.5و9 کارم میشه که رو پام تکونت بدم تا جایی که پاهام درد میگیره و بی حس میشه بلاخره هم که بخوابی فوقش نیم ساعت

در کل با خوابیدن یعنی چطور خوابیدن مشکل داری اساسی!کلافه میشی در حد لالیگا و میری رو مخ همه

البته اگه سر کیف باشی اخر شب خودت بزی میکنی و میخوابی ولی 70به 30اینجوری میخوابی.

ولی امروز با انکه ساعت 7 بیدار شدی نسبت به دیروز بهتر بودی و با روروئک بازی کردی در کل تا اینجا پسر خوبی بودی و الان هم بعد 3 ساعت بازی گرفتی خوابیدی .قراره ب مادر جون اینا نهارو بریم جنگل بخوریم و من هم منتظرم که بیدار شی و بعد بریم.

عزیزم نفسم عشقم همیشه سالم تندرست و خوب باش و بمان.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)