محمد ارمیامحمد ارمیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

ارمیای پاییزی من

ماه اخر

1391/4/31 14:26
نویسنده : مامان فاطمه
305 بازدید
اشتراک گذاری

 

خوشگلم دقیقا یه ماه دیگه تا بدنیا اومدنت مونده هورا هورا تا کمتر از یه ماه دیگه گل پسرم میاد تو بغلم!!!

هورانانازی نمیدونی از اینکه این روزا داره به پایان میرسه چقدر خوشحالم ولیدل شکستهمیترسم استرس دارم که چه جوری باید بدنیا قدم بذاری! بهرحال چه طبیعی وچه سزارین هردوتاش سخته فقط دعا میکنم واز خدا میخوام همه چی خوب پیش بره پسری مامان به راحتی وبدون هیچ مشکلی وصحیح و سالم بپره تو بغل مامان

خندهنانازمامان این روزا همش همه جا عروسیه .عروسی پسر خاله مامان داره تموم میشه وبعد عروسی عمو اصغرشریک کاری ودوست بابایی شروع میشه

گریهاما من نمیتونستم برقصم ومثل قبل خوش بگذرونم اخه قلمبه ام وبخاطر گل پسری زیاد بهم خوش نگذشت اما مهم نیست انشالله پسر بلا به سلامتی بدنیا میاد وپسر خوبی میشه تا مامانی بتونه تو عروسی خاله جون زهره جبران کنهچشمکماچ

دوستت دارم عزیزم و برای دیدن روی ماهت روز شماری میکنم بووووسماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)