محمد ارمیامحمد ارمیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

ارمیای پاییزی من

ساال 93 مبارک

1392/12/29 22:29
نویسنده : مامان فاطمه
412 بازدید
اشتراک گذاری

 

برآمد باد صبح و بوی نوروز / به کام دوستان و بخت پیروز

 

مبارک بادت این سال وهمه سال / مبارک بادت این روز و همه روز

 

 

کارت پستال درخواستی طراحانسلاااااااااااااااااااااام برهمه ی دوستان.

سال نو تون مبارک.صد سال به از این سالها.دستاتون پر از عیدی و مانی.

فکر کنم این وبلاگ  از جمله وبلاگای باشه که بعد از 2 ساعت از تحویل سال نو پست جدید گذاشته.الان اکثرا در حال دید و بازدید و رفت و امد هستن.اما من بیکارم بعد از ساعتها برو و بیا تو خونه و رسیدگی به کارا.چند دقیقه قبل از تحویل سال از کارام فارغ شدم و بعداز سر زدن به پدر و مادرهامون الان بیکار نشستم دارم پست جدید میزارم.ارمیا هم که لالا کرده.اخه امروز نخوابید و فقط در حال بازی و فضولی و بهم ریختن کارای من بود.امان از دست این بچه های کنجکاو!حالا هم که گرفته تخت خوابیده.مسلما باید عکس هفت سین و عکسای اتلیه ارمیا و عکس ارمیا در سال جدید با لباسای جدیدش میزاشتم تا این پست جذاب تر بشه ولی به دوربینی که خوب عکس بندازه دسترسی ندارم....

فعلاا این تبریک سال نو را از من و ارمیاجونم بپذیرید تا بزودی با عکسای جدید بیام.مرسی


          

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

هم نفس
7 فروردین 93 12:03
سلام سال نو مبارک.. الهی که سالی سر شار از امیدوسلامتی باشه.. سال پربرکت.. وبلاگتون رو میشه گفت کلی دید زدم تا حدودی با پسری خوشگلتون هم آشنا شدم.. اومدم دعوتون کنم بیاید کلبه دوتایی ماهناز ومهدیار یعنی *** هم نفس***http://http://nafas2taii.blogfa.com منتظر حضور پرمهرتون هستم.
هم نفس
9 فروردین 93 7:08
سلام ماهم با افتخار گل پسرتون رو لینک کردیم
هم نفس
11 فروردین 93 11:47