محمد ارمیامحمد ارمیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

ارمیای پاییزی من

روز مادر مبارک

1392/7/23 13:52
نویسنده : مامان فاطمه
416 بازدید
اشتراک گذاری

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_   

 

سلام پسر عزیز و دردونه ی من

روز مادر اول به مادر خیلی خیلی عزیز و مهربونم و بعد به مادرشوهرگلم و بعد به خاله های نازنین و همه ی مامانای دوست داشتنی تبریک میگم و در اخر از خداوند ممنونم . هزاران سپاس تورا که من هم مادرم و به یمن مادر بودنم این روز رو به خودم هم تبریک میگم و یاداوری میکنم که مسئولیت سنگینی رو دوشمه  پس باید برای ارمیای خودم بهترین باشم.

نانازم دلم میخواست این پست تبریک روز مادر رو شاد و شنگول مینوشتم و پر از شادی و عشق و شور اما چه کنم که روز مادر امسال مادرم راهی بیمارستان شد(نمیدونم چرا اشکم داره سرازیر میشه).اخه مادرجون یه دوهفته ای میشد که بیماری تن پوشش شده. از هفته ی قبل دو دست ها و پاهاش گز گز مداوم داشته و بی حس شده بود.گرفتگی پشتش هم بوده در کل تو رختخواب بوده و حالش بدتر شده و چون از این حالت کلافه میشده و به اعصابش فشار میوده و از سه روز پیش عضلات صورتش هم درگیر شده و اعصاب صورت فلج شده و از کار افتاده.امروز بردیمش بیمارستان سی تی اسکن کردیم که خدارو شکر مسئله ای نبوده و سکته نبوده.و به گفته ی دکتر ها به مرور این مشکل حل میشه.از اونجایی که مادرجون خیلی حساسه فکر میکنه که شاید بیماریش یه مورد بدی باشه و بهش نمیگیم و کلی ناراحتی میکنه و گریه میکنه که باعث میشه حالش بدتر بشه.امیدوارم که خداوند مهربون به همه ی مریضا لباس عافیت بپوشه.مادر خیلی مهربونم که حتی موقع ناخوشی باز به همه فکر میکنه جز خودش و  باز هم نگران همه س جز خودش.خدایا زود زود زود خوبش کن و به ما ببخش تا از وجود نازنینش بهره ببریم و از گرمای وجودش انرژی بگیریم.امین.

مادرم ! چقدر مریض شدن یه مادر سخته.با ناخوشی تو همه ناخوشیم و بی حوصله بابا .من.زهره نرگس.خواهش میکنم قوی باش.راستش بیشتر از اینا ازت انتظار داشتم و فکر میکردم کم نمیاری ولی زود خودتو باختی و روحیه تو از دست دادی.مادرم تو خوب میشی و چیی نیست و باور کن.

این پست یه خورده غمگین شده برای چاشنی کار دو تا از پیام هایی که به مناسبت روز مادر برام اومده رو میزارم.

دانشمندان زن,به تازگی کشف کردن گروه خونی همه مردانی که کادوی روز زن نمیخرن یکی است:گ و ه مثبت!

اگر میخواهید روز زن بخاطر نگرفتن هدیه دچار افسردگی نشوید این ذکر ر روزی 7 مرتبه تکرار کنید:من گل همیشه بهارم از کاکتوس انتظاری ندارم.

 

 

ابرازعلاقه به سبک ارمیا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ارزو
23 مرداد 92 10:58
دختر عمه قربونش بره







ارزوووووووووووووووووووو !!!!!!!چقدر تو محبت داری.ولی کافیه گلم!