محمد ارمیامحمد ارمیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

ارمیای پاییزی من

عید فطر مبارک

1392/7/23 13:51
نویسنده : مامان فاطمه
473 بازدید
اشتراک گذاری

اول سلام

دوم ممنونم از همه ی دوستای گلی که مهربونی کردن و به ما رای دادن.ارمیا تا امروز ٣٩ تا و علی ٤٠.ممنونم از محبتتون.رتبه مون که خیلی بالاست اصلا نمیشه بگم شرمنده.البته من چون ماه رمضونی روزه بودم و بی حال زیاد اینترنت نمیومدم و تبلیغات زیادی هم نکردم وگرنه ما حتما برنده میشدیم...!!!!!!!

بازم ممنونم از لطف تون.

سوم خدایا ممنونم از اینکه این توفیق و لیاقت رو بهم دادی که بتونم امسال روزه بگیرم و از برکات و خوبی های این ماه عزیز استفاده کنم.از اینکه منو مهمون مهمانی خودت کردی سپاسگذارم .

دوستای گلم فرارسیدن عید فطر رو تبریک میگم مبارکتون باشه.

 

خدایا خیلی سعی کردم قدر این مهمونی رو بدونم ولی بازم احساس می کنم نتونستم

یعنی سال بعد هم ما رو دعوت می کنی؟

 moteharek fetr yaspic 5 تصاویر متحرک عید سعید فطر

و چندتا عکس جدید از ارمیا...

واااااااای چیپس با ماست موسیر علی جون بیا بخوریم...

 

 

 بخور داداشی بخور.

باید این عکسا رو برای مسابقه نی نی شکمو میزاشتم.حیف که دیر به دستم رسید.

قیافه های ماستی شونو....شکمو ها!!!!!!!!!!

 

 

کمی استراحت کنیم.خسته شدیم...

ارمیااااااااااااااااااا!!!!!!!!!!نکن مادر زشته .واسه سن تو خیلی زوده.وای وای کار بد.آآآآآآآآآآآ

 

  

به به !چشمم روشن.ای ناقلا یه جور حرفه ای بلدی قلیون بکشی و کام بگیری که نگو! حتی یه بار متوجه نبودم زغال داشت روش دودشو هم دادی بیرون.

 

هیییی یادش بخیر قدیما روروئک سواری.

والله عزیزم الان که فکرشو میکنم شما بیشتر از اون قدیما سوار میشی .بیچاره داداشی اگه تو باشی اصلا نمیتونه سوار بشه.بلاخره بزرگتری دیگه.قلدر بازیه.

  

و این هم یه عکس از ماسه تا وروجک!!!!!!(علی  جون خاله چرا پنچری؟از دست ارمیا ناراحتی؟)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آرینا موفرفری
18 مرداد 92 4:14
نماز روزه هاتون قبول. عیدتون مبارک
ارلا
26 مرداد 92 20:24
سلام دوست داری یه نامه به خدا بنویسی پس بیا یه وبم یه نامه کوچولو بنویس اینو بگم جایزه هم داره من منتظرم در قسمت نظر دهی میتونی نامتونو بنویسی پس میایی
ارزو
29 مرداد 92 11:27
سلام مامان ارميا عكس ارميا عالي بود.
سلام ارزو جون.ممنونم از اینکه هر روز به وب ارمیا سر میزنی .ولی عزیزم لازم نیست با نام های مختلف نظر بزاری!.
حدیث
1 شهریور 92 14:20
به به بالاخره اپ شد چشم روشن ماست موسیر و قلیون و اوه اوه خییییلی زود شزوع کردی وروجک خخخخ