محمد ارمیامحمد ارمیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

ارمیای پاییزی من

مامانی برم گژ بخرم.

1392/9/12 19:39
نویسنده : مامان فاطمه
290 بازدید
اشتراک گذاری

طبق معمول هر روز که چند بار میری روی اپن میشینی و اون بالا بازی میکنی.یه سکه 100 تومنی پیدا میکنی و با ذوق میگی مامانی پول!

میای پایین و سکه بقول خودت پول!بدست میری سمت در.در رو باز میکنی و مشغول پوشیدن دمپایی میشی.میگم کجا؟

-برم گژبخرم.پشته بخرم.تخپه بخرم.

-با کدوم پول؟

-سکه ی توی دستت رو نشون میدی وو میگی اینا.

 

-میخوای تنها بری؟

-اره تی نا برم.

-برو پایین بابا رو صدا بزن باهم برید.

-همینطور که داری پله های زیادمون رو میری پایین میگی پشته بخرم.تخمه بخرم.گژ بخرم....

میری پایین مثل اینکه بابا نیست.میری سمت در حیاط که تنهایی بری .من هم لباسمو میپوشم و میام پایین.صدای عزیز رو میشنوم که میگه کجا بری؟

شما هم جواب میدی:برم گژ بخرم.پشته بخرم.

میام پایین میگم:ارمیا با کدوم پول بریم مغازه؟من که پول ندارم؟بازهم باغرور اون سکه 100 تومنی رو نشون میدی و میگی اینا پول!

فدات بشم عزیزم اون سکه این خوراکی های که تو میخوای نمیشه هیچ.فروشنده بهت خیلی لطف کنه یه دونه شو خوات (شکلات)بده بهت.

دوستت دارم شیرین تر از عسلم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

رادین
13 آذر 92 23:37
سلام رادین هستم. اومدم عذرخواهی کنم چند روزی نبودم و همینطور به ارمیا جونم تولدش رو تبریک بگم البته با تاخیر.
مامان فاطمه
پاسخ
ممنونم از محبتتون.گلم چند روز که نه چندین روز!مرسی
hodeys
14 آذر 92 0:41
ووووووووووووووی دلم غنج رفتتتتت چه کیفی می کنی با این گل پیر بلا
مامان فاطمه
پاسخ
اره عزیزم ولی بیشتر از کاراش حرص میخورم تا از شیرین زبونی هاش