محمد ارمیامحمد ارمیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

ارمیای پاییزی من

اخرین پست 91 و سلااااااااااااااااااااااااااااااام 92

1392/1/6 19:09
نویسنده : مامان فاطمه
369 بازدید
اشتراک گذاری

سلام یه دونه ی من

اخیییییش تموم شد یه ساعت داشتم به تک تک دوستای دنیای مجازی پیام تبریک سال نو میدادم.

خب سال ٩١ هم هر طوری بود با همه ی خوب و بدش با همه ی خوشی ها و سختی هاش تموم شد.یه ١٢-١٣ ساعت تا اتمامش باقی مونده.اما بلاخره مثل سالهای قبل این هم گذشت...

اما ارمیا تو این یکی دوهفته ای

-بعد اون سرما خوردگی خیلی وحشتناک دندونهای نمیدونم چندمت؟؟؟در اومدن.ماشالله اینقدر پشت سرهم تند تند اومدن بیرون از دستم در رفته چندتا دندون داری.هیچی از سرما غذا نمیخوردی و لاغر شده بودی این دندون هم بعدش تا همین دو سه روز پیش بی حال و غرغرو بودی و نق نق میکردی.مامانی از بس لاغر شدی میخوام دست بهت بزنم میترسم بشکنی!

-بیش از حد بهم وابسته ای جدیدا که یه چیز میخوای میای بزور بلندم میکنی و یا لباسمو میکشی تا به خواسته ت هم نرسی دست بردار نیستی.این حرکتت مخصوصا لباس کشیدن خیلی کلافم میکنه.بیشتر اوقات هم کار خاصی نداری و وقتی به مقصد میرسی الکی سرمو به یه چیز گرم میکنی.

-جیغ جیغو شدی در حد لالیگا الکی و بی جهت جیغ میکشی .گاهی وقتا هم الکی گریه می کنی و ادای گریه کردن رو در میاری.والله من یکی تو اخلاقات موندم؟!!!!

دوست داری کلمه ها و حرفایی که میزنیم رو تکرار کنی و بعد ما یه چیزایی رو میگی.ولی سلام رو میگی سیاوم و وقتی صدات میزنیم میگی ب baمیگم ارمیا بگو بلله میگیbabaالبته با فتحه نه آ.

بع بعی میگه:  ب ب.دمبه داره:ب ب پس چرا میگی: ب ب .

ههه هنگ کردم.بقیه کاراتو فراموش کردم....

-وقتی میخوای غذا بخوری اصلا سفره اینا که نمیزاری باشه همون اول جمع میکنی.اوایل ناز میدی نمیخوری و غذا رو اینور اونور میریزی و بعدش باقاشق میدی دهنم و من میخورم بعد خودت مشغول میشی کمی میخوری و کمی میریزی پایین اما همون قدر خوردنت هم باید گفت خدا رو شکر.

شاید 5 شنبه بارو بندیل رو ببندیم بزنیم به جاده بابایی که مایله.اما من فکر میکنم با وجود نازنین شما هم به تو و هم به ما سخت بگذره .برای همین 50-50 است ببینیم چی میشه.

و .....

سال جدید امیدوارم بهترین بهترینا برای همه دوستام و هموطنام اتفاق بیفته و ناراحتی و غم از دل همگی دور باشه.

عزیزم شادابی و سلامتی سلامتی و سلامتی رو برای تو میخوام.امیدوارم خدا هر چیز خوب به همه ی بندگانش عطا کنه و به ما و زندگیمون هم ببخشه.

خیلی چیزا از خدا تو سال جدید برای خودمون .مادرجون اینا خاله جون عزیزجون اینا عمه جون و عمو جونا میخوام که فردا موقع سال تحویل از خدا میخوام اما بتین چیز نعمت سلامتی که خداجونم از هیچ بنده ای دریغ نکن.امین

بر سفره‌ی هفت سین نشستن نیکوست
هم سنبل و سیب و دود ِ کُندر خوشبوست
افسوس که هر سفره کنارش خالی ست
از پاره دلی گمشده یا همدم و دوست .

نوروز 92مبارککککککککککک.

کارت پستال های نوروزی 1392

 

و این هم اخرین عکس ارمیا در پست 91

فدای خنده ی هر دوتاتون

 

 

تا سال دیگه بدرود.....

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان سروش و سروین
29 اسفند 91 23:48
سلام. سال نو مبارک. من دوست جدید شما شاید اولین دوست شما در سال 92 اگه افتخار بدین
مامان علي خوشتيپ
30 اسفند 91 1:01
نوروز این رفاقت را نگاهبانی می کند که باور کنیم قلبهامان جای حضور دوستانمان هستند نوروز پیشاپیش مبارک http://www.niniweblog.com/upl/alijoon/13635061342.jpg?93
نرگس مامان باران
1 فروردین 92 10:53
سلام عزیزم سال نو مبارک امیدوارم سال جدید سالی پر از خنده و شادی براتون باشه دوستتون دارم
بابای مهرسا
2 فروردین 92 2:51
سلام سال نو مبارک