محمد ارمیامحمد ارمیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

ارمیای پاییزی من

پدر...

1391/5/23 17:54
نویسنده : مامان فاطمه
329 بازدید
اشتراک گذاری

mamany ت : 15 / 3 / 1391 ز : 11:59 AM | +

سلام نانازم

امروز روز پدره روز باباجونامون

امیدوارم همیشه سایه ی پدرامون بالا سرمون باشه

برای همسرم

عزیزم بهترین هارو برای تو و خانواده ی سه نفرمون از خدا میخوام و امیدوارم خداوند بهترین ارومغانشو یعنی سلامتی رو بهت ببخشه تا من و ارمیا وجود گرما بخش زندگیمون رو کنارمون داشته باشیم

نازنینم امسال اولین سالیه که به عنوان پدر این روز رو بهت تبریک میگم چه نیکوست این لفظ و چقدر پدر بودن بهت میاد پدری که ارمیای من میتونه بهش تکیه کنه و دست نیرومندش رو همیشه رو شونه هاش حس کنه و از داشتن کوهی چون تو به خود بباله

مرد من

عشق مهمون همیشگی لحظه های مان باد.

خوشحالم که امسال هردو هم مرد و هم پدر بودن را به تو تبریک میگم و از بودن در کنارتو از خداوند سپاسگذارم تویی که خانواده برایت ارجحیت دارد همیشه بمان و برای ما باش...

برای پدرم ....http://www.pixnama.com/photos/pixnama_com_860482b42aae8edfb954295fa81aefee_1401154010.jpg

باباجون نمیدونم میدونی یا نه که چقدر دوستت دارم و چقدر برام عزیزی

نمیدونی چقدر از داشتن پدری مثل تو خوشحالم پدری که بچه ها و خانواده ش از همه چی براش مهمتره و برای شاد بودنشون از هیچ تلاشی فرو گذار نمیکنه.پدرم هیچ گاه غم های نگفته ت درد های شبانه ت و نخوابیدنت هاتو از فکر تهیه جهیزیه و مخارج عروسی از یاد نمیبرم و خدارو شکر که همه چی به خوبی و با ابرو تموم شد بجز تو که زیر این همه فشار هنوز هم مثل کوه محکمی

پدرم امیدوارم همیشه سلامت باشی و بمان چون من به بودنت محتاجم

باباجونم امیدوارم هر چه زودتر بتونی به همراه مامان به یه سفر زیارتی مشرف شین تا خستگی این چند سال از تنتون در بره و یه تنوعی تو زندگیتون ایجاد بشه. همه ی اینا ممکن نیست مگر به لطف پروردگار و سلامتی امیدوارم همیشه سلامتی تن پوش بدنتان باشه. امین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)