محمد ارمیامحمد ارمیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

ارمیای پاییزی من

نوروز 94 خجسته باد

1394/1/3 20:33
نویسنده : مامان فاطمه
315 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر گل پسرم

عزیز دلم سال نو مبارک

با ارزوی سالی سرشار از سلامتی سرمستی و شادی و خوشی و بهترین بهترینا برای همگی و خودمون.

نازدونه م همون شب تحویل سال سرمای سختی که از من گرفت  و خورد و اولین روز سال جدید رو با حالی زار و بی توان و در تب گذروند.

اما روز دوم بخاطر شربت هایی که خریده بودیم بهتر و سرحالتر بود ولی روز سوم که امروز باشه دوباره بی حال و ضعیف بود.از اونجایی که کلا بدغذایی و هرچیزی رو نمیخوری اینجور مواقع اوضاع سخت تر میشه و من هرچی درست کنم رو نمیخوری و ضعیف تر میشی.امروز هم دیدیم حالت خوب نشده یه دونه امپول هم نوش جان کردی!

بابایی که از بیرون اومد خونه بهش گفتم که بچه امپول خورده.ارمیا هم گفت من که اصلا گریه هم نکردم!

در صورتی که گریه کرده بود.

این هم عکس هفت سین 94

پسندها (1)

نظرات (0)