محمد ارمیامحمد ارمیا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

ارمیای پاییزی من

بوی ماه مهر ماه مدرسه و اری جونم

1395/7/15 21:59
نویسنده : مامان فاطمه
610 بازدید
اشتراک گذاری

کیف و کفش شنگولک 

 

 

فرم مهد

4  سوم مهر 95 اولین روز از مهد ارمیا جون.ساعت 8:30صبح....

ارمیا جون با شوق و ذوق بیدار شد و اماده رفتن به مهد شد...تا وارد مهد شدیم بچه های گریون و مامانا رو دید و یهو قیافه ش تغییر کرد..بردمش توی کلاس و صندلی ش رو نشون دادم.که خانم مدیر گفتن مامانا نمونن.من اومدم بیرون و ارمیا موند و گریه و مهد و خانم مدیر که دستشو نگه داشت...اما من اومدم خونه تا ساعت 11:30 که رفتم دنبالش.دوباره همون ارمیای اول صبح بود وشاکی از اینکه بهشون صبحونه ندادن..از روز بعد با بابایی رفتی.چونن اگه من میبردم صد درصد دوباره گریه و لجبازی میکردی!!!!!!!!!

 

5

6

 

دومین روز مهد و ارمیا با دوستاش

  ارمیا جون و همکلاسی هاش و واحد کار اتش نشان

پسندها (1)

نظرات (1)

پوریا
12 بهمن 95 18:54
آفرین مامان ارمیا جون بخاطر پشتکارتون که وبلاگ ارمیا را رها نکردید.خیلی از مادرها از جمله خود من وبلاگ بچه ها را دیگه فراموش کردند.