محمد ارمیامحمد ارمیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

ارمیای پاییزی من

اخرین پست سال 93

1393/12/28 21:34
نویسنده : مامان فاطمه
342 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسرم

الان که دارم این پست رو مینویسم از سرماخوردگی شدید بی حالم و تو داری با عروسکای پت و متی که خریدی رو میز تی وی بازی میکنی.حس انجام دادن هیچ کاری رو ندارم ولی وقتی وبتو باز کردم  حس نوشتن اخرین پست 93 هم اومد...

اما سال 93 و اتفاقای خوب و بدش تو زندگی 3نفره ی ما:

در کل بخواهیم در نظر بگیریم سال خوبی برامون نبود از لحاظ مالی و داشتن ارامش فکری .چون از همون اوایل سال درگیر اتفاقای ناخوشایندی شدیم که عواقبش هنوز تو زندگیمون خودنمایی میکنه و مهمترین مسئله هم اینکه اون اتفاقا ارامش رو از زندگیمون گرفتن و نفهمیدیم روزامون چطور گذشت .بعداز اون هم بیماری عزیزجون که تاثیر مهمی تو زندگیمون داشت و یه جورایی همه مون اثر داشته.البته از اون جهت که تو یه خونه زندگی میکنیم هنوز بعد 6 ماه اتفاقای خوب و بدش با ماست!

اما توو این سال که نسبتا بد بود برامون  و از دی ماه بی صبرانه منتظر به پایان رسیدنش هستیم.یه جنبه  های خوبی هم برام داشته اول اینکه خودم و همسرم رو خوب شناختم و سعی کردم که خصوصیات بدم رو حذف کنم.تا ارامش به زندگی 3 نفره ی ما لبخند بزنه.

اطرافیانم رو هم تا حدودی شناختم و فهمیدم کی خوبه و کی بد .و حق با کیه؟.سعی کردم از تجربیات و نکات منفی  زندگی دیگران درس بگیرم و اونا رو انجام ندم!فکر میکنم امسال بزرگ شدم تازه فهمیدم زندگی دست کیه؟!

یه نکته ی مهم و مثبتی که اتفاقای بد دارن اینه که  تجربه بدست میاری و درو بری هات رو بهتر میشناسی تا به هرکس اعتماد نکنی!

تو سال جدید امیدوارم که اشتباهات گذشته رو جبران کنم و دیگه تکرارشون نکنم تا به ارامش روحی و فکری برسم.هم تو رابطه با همسرم و هم فرزندم و دیگر اطرافیانم!

بهرحال چه خوب و چه بد این سال از عمرمون گذشت .امیدوارم سال بعد پر باشه از موفقیت شادی و سلامتی و سرمستی برای هر سه تایی مون.

 

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان امیر عباس و ارغوان (دوقلوها)
28 اسفند 93 22:07
باز هفت سین سرور ماهی و تنگ بلور سکه و سبزه و آب نرگس و جام شراب باز هم شادی عید آرزوهای سپید باز لیلای بهار باز مجنونی بید باز هم رنگین کمان باز باران بهار باز گل مست غرور باز بلبل نغمه خوان باز رقص دود عود باز اسفند و گلاب باز آن سودای ناب کور باد چشم حسود باز تکرار دعا یا مقلب القلوب یا مدبر النهار حال ما گردان تو خوب راه ما گردان تو راست باز نوروز سعید باز هم سال جدید باز هم لاله عشق خنده و بیم و امید عید شما مبارک