محمد ارمیامحمد ارمیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

ارمیای پاییزی من

هوای دل انگیز بهاری

1394/1/26 13:13
نویسنده : مامان فاطمه
437 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

امروز هوا افتابی ست و به همراه نسیم ملایم بهاری .

پنجره ی اتاق را میگشایم و سرمست میشوم از استشمام عطر روح بخش بهار نارنج که فضای دل و خانه ام را پر کرده.           نتیجه تصویری برای عکس بهار نارنج

همین که سینه ام رو پر از عطر بهار میکنم و عطر بهاری را در سینه ام محبوس میکنم در ذهنم امید ارامش و حس خوب زندگی نقش میبندد.

حس خوب زندگی در کنار پسرم

در کنار همسرم

و بهار است که این حس زیبا رو به من القا میکند و چه خوب "چه خوب که من این بهار نارنج این هوای زیبا و این اسمان ابی و همسرم پسرم و خانواده ام رو دارم تا به زندگی با یه دید بهتر بنگرم و خدا را شکر گویم بخاطر همین چیزای بزرگی که دارم ولی گاهی اوقات انقدر درگیر ریزکاری های دنیام میشوم که چیزای بزرگ و دوست داشتنی را نمیبینم .

چقدر خوب بود چقدر خوب بود اگر همیشه به بی کرانه های زندگیم چشم داشتم و نه به نداشته هایم!

ببین یه پنجره ی باز و یه عطر خوش بهار منو چقدر امیدوار کرد و کمکم کرد که مثبت ببینم و بیندیشم و از هیچ کس توقع خوبی نداشته باشم جز خودم که مطمئنم خوب بودن خود خوبی میخرد لازم نیست گدائی ش کنی.

 

گل پسرم در سیزده بدر 94

 

تاب بازی در جنگل

 

پسندها (3)

نظرات (1)

ĸoѕαr
28 فروردین 94 10:37
___♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم مرسی
مامان فاطمه
پاسخ
سلام عزیزم .ممنونم از نظری که گذاشتی.با کمال میل گلم.لینک شدی.