محمد ارمیامحمد ارمیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

ارمیای پاییزی من

خدایاااااااااا

1393/4/28 22:40
نویسنده : مامان فاطمه
261 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا خطا از من است، می دانم از من که سالهاست گفته ام " ایاک نعبد" امــــــــــــــــــــــــــا به دیگران هم دلسپرده ام... از من که سالهاست گفته ام " ایاک نستعین" امــــــــــــــــــــــــا به دیگران هم تکیه کرده ام امــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا رهایم نکن بیش از همیشه دلتنگم به اندازه ی تمام روزهای نبودنم... خداوندا دل به تو سپرده ام مرا به حال خود وا مگذار...

پسندها (3)

نظرات (3)

هم نفس
29 تیر 93 7:34
سلام ممنون.شما هم همینطور مامان مهربان. التما دعای فراوان
ارزو
30 تیر 93 12:54
هم نفس
11 مرداد 93 15:23
من خدا را دارم … کوله بارم بر دوش، سفری می باید ، سفری تا ته تنهایی محض ، هر کجا لرزیدی ، از سفر ترسیدی ، فقط آهسته بگو: من خدا را دارم…
مامان فاطمه
پاسخ
گاه گاهی سفر کن به حوالی دلت، شاید خاطره ای منتظر لمس نگاهت باشد