محمد ارمیامحمد ارمیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

ارمیای پاییزی من

یه عالمه پول دارم

1393/4/16 13:40
نویسنده : مامان فاطمه
419 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسرم

دیشب که داشتی با اسباب بازی هات بازی میکردی قلک ت  رو گرفتی خالی کردی و هر چه پول خرد بود گذاشتی توی جیبت .صبح که بیدار شدی رفتی پاییین  به بابا میگی:

بابا من یه عالمه پول دارم .بابام بهم یه عالمه پول داد .بریم یه چیز بخریم!

جدیدا به این درک مالکیت رسیدی میگی بابام .مامانم.مال من.

نازدار من یه حرفایی گاهی اوقات میزنی که به عقل ادم بزرگ هم نمیرسه.

 

این هم یه عکس از اری.ببخشید که بی کیفیته.

داداشی ها در حال دوچرخه سواری

پسندها (2)

نظرات (1)

هم نفس
18 تیر 93 10:20
خدايا نعمت سلامتي مبدأ همه نياز هاست و عاقبت به خيري مقصد همه نيازها بين اين مبدأ تا آن مقصد والاترين نيازها دلخوشي ست به بزرگيت سوگند در اين آخرين روزهاي سال آن را به تمامي دوستانم عطا فرما.