محمد ارمیامحمد ارمیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

ارمیای پاییزی من

نمیدونم چی کار کنم؟!!!!!!!!!

1393/7/2 9:55
نویسنده : مامان فاطمه
364 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازدونه

گل پسری برات کیف خریدم و همچنان منتظرم که از مهد تماس بگیرن برای تشکیل کلاس ولی هنوز که خبری نیست.احمالا تعداد کمه!اره برات کیف خریدم خیلی دوستش داری دفتر و مداد و پاک کن رو خاله جون نرگس خریده.هرجا میری میبری با خودت و دوست داری به همه نشون بدی.میگی به عمو امید نشون بدم کیف خریدم.میخوام برم مدرسه درس بخونم بیست بگیرم.

کلا دوست داری مدرسه رفتن رو.از طرفی هم اینروزا نمیدونم بخاطر جو خونه است یا چیز دیگه که کم حوصله و بداخلاقی.شاید هم تقصیر ما باشه که بخاطر بیماری عزیزجون ناراحتیم و حوصله ی خودمون رو هم نداریم و این رفتارها رو تو هم تاثیر داشته.اگه بری مهد قران از این جهت خوبه که از فضای خونه کمی دور میشی با بچه های دیگه اشنا میشی.اجتماعی تر شده و از وابستگیت به من کم میشه.اما یه اخلاقی که داری خیلی غرغرو شدی.میگم بیا نقاشی بکشیم چون مداد گرفتن رو بلد نیستی میگی بیا با هم بکشیم .که نمیشه همیشه من بکشم اینجوری که هیچ وقت یاد نمیگیری.میگم بیا مثل مسابقه هرچی من کشیدم تو هم بکش گردی میکشم مال من مسلما قشنگ و بدون اشکاله و برای تو خط کج و کوله و اخرش هم نمیتونی درست وصل کنی .واااااااااااای کلی گریه میکنی و میگی چرا این طور شده؟؟؟؟؟؟هر چیز دیگه ای ازت میخوام تنهایی بکشی چون اون چیزی که میخوای نمیشه ناراحت میشی و غر میزنی و گریه میکنی.میگم عزیزم بابا تو کوچولویی معلومه که نمیتونی بکشی.تو خیلی هم خوب میکشی از همه بیشتر بلدی.اشکال نداره اینطور شد.متوجه نمیشی که نمیشی!اخرش هم صبرم لبریز میشه و همه وسیله هاتو جمع میکنم و با هم دعوا میاوفتیم و بی خیال میشیم.با این رفتارات گاهی اوقات فکر میکنم که 3 سالگی زوده که بری مهد هرچند تایمش کمه و پاره وقته.وقتی به بچه های فامیل توجه میکنم میبینم وقتی 4 سالگی میرن مهد چون بیشتر میفهمن براشون راحت تره و خودشون دوست دارن.انگاری اماده ترن.موندم سر دوراهی هنوز تصمیم نهایی رو نگرفتم که بفرستمت یا نه!!!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامی فاطمه
2 مهر 93 10:04
سلام مادرعزیز خدافرزند دلبند نازتو برات حفظش کنه ازطرف من روی ماهشا ببوس عزیزم خواستم یک سایت بهت معرفی کنم که تمام مامانااونجا جمع هستند وماهانه قرعه کشی داره وجوایزی مثل تبلت پلاک طلا کارت هدیه پکیج هدیه میده ویکسری پزشک هست که میتونی سوالاتتادرهرزمینه از اونا بپرسی من اونجا به اسم مامی فاطمه جون عضوم اگر دعوتما قبول کردی بیاتااونجابیشترباهم آشنابشم لطفااز آدرس زیر بیابه جمع مادرها ممنونم عزیزم http://www.madarclub.com/fa/apply/mamanefati
ساعت نیک
2 مهر 93 12:01
انشالله زودتر اسمش در میاد می ره مهد. ساعت خوندن هم از الان یادش بدید به ما سر بزنید
ایدا
11 مهر 93 10:38
جوجو خودمههههههههههههههههه