محمد ارمیامحمد ارمیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

ارمیای پاییزی من

ارمیا گلی و کلی عکس از بعد عید تا حالا

1391/5/29 14:22
نویسنده : مامان فاطمه
359 بازدید
اشتراک گذاری

  ت : 21 / 2 / 1391 ز : 9:18 PM | +

 

 

سلام من اومدم با کلی عکس از ارمیا گلییییییییییییییی!

 

این عکسا برای روزای فروردین و قبل از دندون در اوردن ناز دونه ست...

 

ارمیا جون تر گل و ور گل شده

من شنگولم!

سوار بر روروعک در کوچه ی مادرجون اینا چقدر اون روز سواری کردم هاها ها خیلی کیف داده بود

بابا ایول به این ژست مامان کش!

پسری اب دهان چی میگه!!!

کچل شصت خور من!

قلقلیییییییییی من!

اینجا پسری برای اولین بار لبشو میخورد و میگفت ووووووووووووووووو البته یه دوهفته ای میشه دیگه اینکارو نمیکنه

حاج خانووووم!در حال بووووو کردن

در دل طبیعت هفته ی دوم فروردین

داللللللللللی مامانی!

مامانی بسه دیگه خسته شدم اینقدر ژست گرفتم

ارمیا جون و بابایی در حال تاب خوردن

 

نی نی متفکر ما

   پسر مامان و خاله جون نرگس

 

 

  این گل زیبا تقدیم به همه ی مامانای گل!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ترانه
6 شهریور 91 17:31
ماشالله به ارمیا جون خوشحال میشم به ترانه ی منم سر بزنید