محمد ارمیامحمد ارمیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

ارمیای پاییزی من

ارمیا و تابستون و چندتا عکس جدید...

1394/4/12 22:17
نویسنده : مامان فاطمه
393 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر یه دونه ی خودم...

ای ارمیا ای ارمیا تو کی میخوای بزرگ شی مادرررررررر!!!!!!یعنی یه روز میشه که من بیام اینجا و از متانت مهربونی.حرف گوش کن بودن.اروم بودن و غذا خوردنت بگم...

خیلی عصبی و کم حوصله ایی این روزا...زود عصبانی میشی و داد میزنی...مخصوا کارایی که من روشون حساسم رو انجام میدی تا حرمو دربیاری...خلاصه بدجور به پرو پای هم میپیچیم...از وابستگی ت به من هم که اصلا کم نشده هیچ !!!!!!!هنوز روی پام میشینی...من باید دهنت غذا بدم تا بخوری...لجبازی و بهونه گیری و...بماند!!!!!!

در این بین حرفای قشنگ و بیشتر از عقلت هم میزنی که گفتنش خالی از لطف نیست...

چند روز پیش بودیم خونه مادرجون اینا من کار داشتم...به من میگی:مامانی اینقدر خودتو خسته نکن!!!!!

به بابایی میگی :بابایی یه دونه برام تبلت بخر یه دونه هم گوشی برای مامانی!

الان هم زنگ زدی به بابایی و میگی که بابایی زودتر بیا خونه این چرخای اسکوترم خراب شده زودتر درست کن!!!!

 

خوش تیپ های ما

2

این هم نمونه ای از دست گل علی

 

این هم نمونه ای از دست گل علی

ترمینال شهر مشهد مقدس

عکس دست جمعی تو حرم

اری جون تو هتل

3

وروجکامون درحال اب بازی

4

 

پسندها (4)

نظرات (6)

مامان مبینا
25 تیر 94 15:58
اپم عزیزم
رضا
9 مرداد 94 5:23
عالیه !!!
آنیتا
12 مرداد 94 11:43
سلام عزيزم مطلب گذاشتم نظر يادت نره
مامان tt
16 مرداد 94 8:05
سلام زیارت قبول با مطلبی تحت عنوان تربیت فرزند به روزم با نظر خود همراهی کنید خوشحال میشم
مامان tt
16 مرداد 94 8:05
دلم هوای امام رضا کرده
مامان فاطمه
پاسخ
انشالله که بزودی قسمت تون بشه
مامان زهره
12 آبان 94 0:33
زیارتت قبول
مامان فاطمه
پاسخ
ممنونم عزیزم.انشالله قسمت شما بشه