محمد ارمیامحمد ارمیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

ارمیای پاییزی من

عکسای جدید جدید از اری بلا

1392/7/23 13:52
نویسنده : مامان فاطمه
452 بازدید
اشتراک گذاری

  سلام گلم

دیروز رفته بودیم نکا .تو هم عشق اب بازی یکی دوساعت تو حوض مشغول اب بازی شدی .کیف میکردی ها!حیاط بزرگ فضای عالی کلی حالشو بردی .یه دوساعتی که مشغول بازی بودی بدون پوشک بودی که اندش بود و تا حالا اینقدر بهت خوش نگذشته بود. همه ی چیزایی که دوست داشتی و مورد علاقه ت بود اونجا برات مهیا بوده.کلی بستنی هم نوش جان کردی.حتما با خودت میگفتی منو این همه خوش بختی محاله محاله!

یکی دوبار سرپا داشتمت و جیش کردی ولی بعدش قسمت جلوی شلوارت همش خیس بود چون رفته بودیم تو باغ اهمیت ندادم تا بیایم خونه بدون پوشک بودی و ریلکس خودتو خیس میردی .جالب اینجاس که وقتی خاله جون نرگس همونطور ایستاده شلوارتو میکشید پایین و میگفت جیش کن ناراحت میشدی و سریع میکشیدی بالا!

ارمیای من  دلم خوش بوده بلاخره مامان گفتن رو یاد گرفتی ولی حیف که مدت کوتاهی بود اخه چند روزه که بهم میگی بابایی.

هی میگم بگو مامانی میگی بابایی.

ارمیا بگو ما   ما   نییییییییییی  اما ارمیا:با   با   ییییی

 من:ارمیا مامانی مامانی مامانی     ارمیا:بابایی بابایی بابایی

نکته جالب اینه که به بابایی هم میگی بابایی.

هرچیزی که از دست بیفته ویا زمین بخوری  بلاخره اتفاقی بیفته ارمیا فورا میگه اوخ!:همون اخ خودمون.لباتو موقع اوخ گفتن جمع میکنی که خیلی باحال میشی خوشمزه ی من.

این عکسای با مو که در حال اب بازی هستی برای حدود دوهفته پیشه  که همون شب اومدیم خونه بابایی موهاتو کوتاه کرد و اخرین عکس هم بعداز عمل میباشد!

 

   ارمیای عشق سینی در حال بازی

 

 

ارمیا در حال اب بازی

 

 

 

مدل جدید ارمیا جوووووووووووون

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مریم مامان پندار
8 خرداد 92 14:06
جیگر طلای من قربونت برم بازیگوش خاله
حدیث
8 خرداد 92 14:10
وااااای موهاش چقدر کوتاه شده ه ه ایول اب بازی بزرگترین خوبی تابستون اب بازیشه ههههه
ازاده مامان هانا
17 خرداد 92 22:46
ینی فاطمه اتیشه چشمای پسرت اتییییییییییییییییییییش. عاشق شیطونیاشم ...ارمیااا مگه دستم بهت نرسه عزیییییییییییییییزمی


خوشم میاد شیطنتش قابل رویته و نیاز به توضیح نداره!